ترور بیولوژیکی نیروهای امنیتی افغانستان از سوی پاکستان

© Photo / وزارت دفاعتاکید یک مقام امریکایی به ادامه‌‌ی کمک به نیروهای امنیتی افغانستان
تاکید یک مقام امریکایی به ادامه‌‌ی کمک به نیروهای امنیتی افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دفتر معاونت امور امنیتی وزارت داخله افغانستان بطور رسمی هشدار داده است که سازمان اطلاعات ارتش پاکستان با تقلب دو برند مشهور مواد لبنی قرار است، این مواد آغشته به سم را به افغانستان ارسال کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، در فهرست روزانه غذای نیروهای امنیتی افغانستان برخی از محصولات پاکستانی وجود دارد که دفتر معاون امنیتی وزارت کشور درباره مصونیت سربازان افغانستان در خط مقدم جنگ هشدار داده است.
اگرچه تاکنون وزارت داخله افغانستان به این موضوع رسما واکنشی نشان نداده است اما کارشناسان نظامی این کشور آلوده شدن غذای نیروهای امنیتی افغان را موضوعی جدی و خطرناک دانسته‌ اند.
دفتر معاونت امور امنیتی وزارت داخله افغانستان به نهادهای امنیتی این کشور طی نامه‌ای فاش کرده است سازمان اطلاعات ارتش پاکستان یک کارخانه برای جعل برندهای مشهور فرآورده‌های لبنی این کشور را ایجاد کرده است.
در این نامه تاکید شده است که این مواد لبنیاتی به سموم ناشناخته‌‌ای آغشته هستند و پس از بسته بندی وارد افغانستان می‌ شوند.
شایان ذکر است که پس از استفاده مواد لبنیاتی بالای سیتم عصبی بزرگ سالان تاثیرات ناگوار وارد می گردد و خور سالان را به خلل دماغ مواجه می سازد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала