جنگ با "جبهه النصرا" در سوریه

© Sputnik / Mikhail Voskresenskiyجنگ با "جبهه النصرا" در سوریه
جنگ با جبهه النصرا در سوریه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ادامه عملیات اردوی سوریه در اطراف روستاهای بیت جن و مغر میر علیه تروریستهای "جبهه النصرا".

اسپوتنیک به نقل از سانا، در چارچوب جنگ متداوم عله تروریزم تکفیریقطعات اردو و نیروهای مسلح در حومه دمشق و قنیطره، تعدادی از تروریست های گروه تروریستی "جبهه النصره" و دیگر گروه های تروریستی وابسته به رژیم اسرائیلی را به هلاکت رساندند.

خبرنگار سانا در قنیطره اعلام کرد: قطعات اردو سوریه با ضربات توپچی و راکتی دقیق بر حرکت های گروه های تروریستی مربوط به "جبهه النصره" که از اطراف «تلول حمر» در حومه شمالی به هدف کمک تروریست های مزرعه «بین جن» و «مغر میر» در حومه دمشق می آمدند، را وارد کرد.

خبرنگار افزود: این ضربات منجر به انهدام تسلیحات و مهمات تروریست های تکفیری و کشته شدن تعدادی از آنها، شد.

خبرنگار سانا اشاره کرد: قطعات اردوی سوریه با همکاری کمیته های دفاع مردمی به انجام عملیات نظامی خود به منظور ریشه کن کردن گروه تروریستی "جبهه النصره" از روستاهای «مزرعه بیت جن» و «مغر میر» و نابودی آخرین تجمعات این گروه در حومه جنوبی غربی دمشق، ادامه دادند.

 درگیری مسلحانه در سوریه از مارچ 2001 بدین سو ادامه دارد. بر اساس آمار سازمان ملل متحد، در این مدت 220 هزار تن کشته شده اند. مذاکرات بر سر حل این بحران، در آستانه و ژنو برگزار می‌شود. امریکا از سال 2014 در خاک سوریه، بدون موافقت دولت این کشور، در برابر داعش عملیات نظامی راه‌اندازی می‌کند. روسیه از سپتامبر 2015 بدین سو بر اساس درخواست رسمی دمشق بر علیه گروه تروریستی داعش عملیات نظامی اجرا می‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала