بارسلونا 3-0 رئال مادرید/ مسی برنده دوئل آخر سال در برابر رونالدو

© AP Photo / Francisco Secoبارسلونا 3-0 رئال مادرید/ مسی برنده دوئل آخر سال در برابر رونالدو
بارسلونا 3-0 رئال مادرید/ مسی برنده دوئل آخر سال در برابر رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بازیکنان بارسلونا با ارائه نمایشی درخشان در سانتیاگو برنابئو رئال مادرید را با نتیجه 3-0 شکست داد.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا بر خلاف همه پیش بینی ها رئال مادرید را در سانتیاگو برنابئو 3-0 شکست داد، تا فاصله اش را با رئال به 14 امتیاز برساند.

در روزی که رئالی ها در نیمه نخست نتوانستند از موقعیت های شان استفاده کنند، بارسا در نیمه دوم سه بار دروازه این تیم را باز کرد و به یک پیروزی بزرگ رسید.

رئال مادرید بازی را بسیار خوب آغاز کرد و با پرس بارسا از میانه زمین، اجازه نمی داد مسی و یارانش روی بازی مسلط شوند. سه دقیقه از بازی گذشته بود که رئال به گل رسید ولی این گل به درستی آفساید اعلام شد. روی یک ضربه کرنر، ضربه سر راموس در دهانه دروازه به رونالدو رسید تا او با سر دروازه بارسا را باز کند ولی گل وی مردود اعلام شد. 

آتش بازی مسی در برابر ایبار / بارسلونا 6-1 ایبار - اسپوتنیک افغانستان
آتش بازی مسی در برابر ایبار / بارسلونا 6-1 ایبار

رئال همچنان تیم مسلط و برتر میدان بود ولی ستاره های این تیم در ارسال پاس های نهایی بی دقت بودند و فرصت صد در صد گلزنی برای رئال به دست نمی آمد. دقیقه 30 سرانجام نخستین موقعیت بارسا به دست آمد. پاس عالی سرجی روبرتو به پائولینیو رسید، اما ضربه تماشایی او را ناواس با واکنشی خیره کننده راهی کرنر کرد. دو دقیقه بعد رونالدو پاسخ داد و در مصاف تک به تک می توانست رئال را به گل برساند اما تراشتگن با پا توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه 41 رئال با بدشانسی نتوانست به گل برسد. سانتر مارسلو و ضربه سر بنزما به پایه تیرک عمودی برخورد کرد؛ در حالی که کاری از دست تراشتگن هم بر نمی آمد.

در نهایت نیمه نخست که بسیار جذاب و پرحادثه نیز بود با تساوی بدون گل به پایان رسید.

مسی - اسپوتنیک افغانستان
رقابت مسی و رونالدو بر سر گرانترین موترهای جهان

نیمه دوم بر خلاف نیمه اول با برتری بارسا آغاز شد و ستاره های این تیم با در اختیار گرفتن توپ و میدان رئال را عقب نشاندند. پس از یکی دو موقعیت نصفه و نیمه دقیقه 57 بارسا به مزد خود رسید و گل نخست بارسا را به ثمر رساند.

پاس بوسکتس به راکیتیچ او را در میانه تک و تنها روانه دروازه رئال کرد. پاس او در راست به سرجی روبرتو رسید و پاس رو به جلوی او را سوارز که بدون محافظ بود با یک بغل پا به گل تبدیل کرد. غفلت و اشتباه در جایگیری کوواچیچ و کارواخال روی این گل قابل توجه بود.

 کار برای رئال زمانی مشکل شد که کارواخال توپ پائولینیو را با دست از روی خط بیرون کشید و داور با کارت سرخ او را جریمه و اعلام پنالتی کرد و مسی هم پشت توپ ایستاد و آن را به تاق دروازه رئال چسپاند تا تیمش دو گله کند.

  زیدان که کار را برای تیمش تمام شده دید، خواست با فرستادن بیل، ناچو و آسنسیو بازی را به نفع خود تغییر بدهد، اما این تغییرات هم پاسخ نگفت و زمانی که باز در دقایق پایانی خود رسیده بود، بارسا با نفوذ مسی از سمت راست و پاس به عقب الکس ویدال را صاحب توپ کرد و ویدال هم با یک ضربه ای نه چندان محکم توپ را وارد دروازه رئال نمود و شکست سنگینی را برای رئال رقم زد.

حالا بارسا با این برد از رئال 14 امتیاز بیشتر دارد و امیدهایش برای قهرمانی زیاد شده است. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала