اعلام آمادگی مسکو برای همکاری با واشنگتن در افغانستان

© Sputnik / Alexey Kudenko /  مراجعه به بانک تصاویر Вид на набережную Москвы-реки, Большой Москворецкий мост и Московский кремль
Вид на набережную Москвы-реки, Большой Москворецкий мост и Московский кремль - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ضمیر کابولوف اعلام کرد که مسکو برای همکاری با واشنگتن در امور افغانستان آمادگی دارد و با نماینده ویژه ایالات متحده،آلیس ویلز در تماس دایمی قرار دارد .

به گزارش اسپوتنیک، ضمیر کابولوف نماینده ویژه ولادیمیر پوتین در امور افغانستان و مدیر بخش دوم آسیایی وزارت امور خارجه روسیه گفت: همانطور که رئیس جمهور ولادیمیر پوتین در آخرین کنفرانس " مطبوعاتی " خود خاطر نشان کرد، همکاری در مورد افغانستان یک جهت است که ما می توانیم با آمریکا متحد شویم و تلاش های موثر برای ایجاد ثبات در افغانستان انجام دهیم. من می خواهم تاکید کنم که "ما این همکاری را تعلیق نکردیم، این انتخاب توسط همکاران آمریکایی ما مطرح شد"، علی رغم این که در دوره گذشته، همکاری های ما ثابت کرد که چنین تعامل می تواند موثر باشد.
او یادآور شد که در سال 2017، طرف روسی از همکاران آمریکایی خود دعوت کرد تا در کنفرانس "مسکو" برای افغانستان شرکت کنند.
ضمیر کابولوف گفت: ما با آلیس اویلزنماینده آمریکا در افغانستان در تماس دایمی هستیم. "آخرین تماس ما در حاشیه ای کنفرانس وزیران در استانبول صورت گرفت. در مورد تماس بعدی کابولوف خاطر نشان ساخت که او از اویلز دعوت کرده است تا از مسکو دیدن کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала