وزارت خارجه روسیه: ناتو در مورد هلیکوپتر های ناشناس در افغانستان پاسخ دقیق نمی دهد

© Sputnik / Asatur Yesayants /  مراجعه به بانک تصاویر وزارت خارجه روسیه: ناتو در مورد هلیکوپتر های ناشناس در افغانستان پاسخ دقیق نمی دهد
وزارت خارجه روسیه: ناتو در مورد هلیکوپتر های ناشناس در افغانستان پاسخ دقیق نمی دهد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه برای افغانستان گفت، مسکو پاسخی دقیقی از ناتو درباره هلیکوپترهای ناشناس که برای گروه تروریستی داعش و دیگر گروهای تروریستی کمک می کنند، دریافت نکرده است.

نگرانی روسیه از نشست هلیکوپترهای ناشناس در افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
نگرانی روسیه از نشست هلیکوپترهای ناشناس در افغانستان
به گزارش اسپوتنیک، ضمیر کابلوف نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه و مدیر بخش دوم آسیایی وزارت امور خارجه روسیه گفت:- "ما بارها و بارها نگرانی خود را درباره هلیکوپترهای ناشناس که به گروه تروریستی داعش و دیگر گروه های تروریستی در مناطق مختلف جمهوری اسلامی افغانستان کمک می کنند، ابراز داشته ایم، اما نیروهای خارجی که در افغانستان حضور دارند به این نگرانی ما هیچ واکنشی نشان نداده اند".

به گفته وی، مسکو موضوع هلیکوپترهای ناشناس در افغانستان را در جلسه شورای امنیت سازمان ملل مطرح کرده است و انتظار می رود که یک گزارش جامع را نماینده سازمان ملل متحد در افغانستان در این باره به نشر برساند.

کابلوف تاکید کرد:- "ما به طور منظم از شرکای ناتوی خود که حریم هوایی افغانستان را در اختیار دارند، در این باره پرسیده ایم، اما تا اکنون هیچ پاسخی روشنی را از آن ها دریافت نکرده ایم".

پیش از این سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفته بود، که مسکو با توجه به گزارش های رسانه ها که نیروهای نظامی امریکا و ناتو در افغانستان از داعش پشتیبانی می کنند، خواستار بررسی این حقایق شده بود.

یادآوری می کنیم، که وضعیت در افغانستان به خاطر فعالیت های گروه طالبان روز به روز به وخامت می گراید و در همین حال نفوذ گروه تروریستی داعش هم روز به روز افزایش می یابد. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала