وزیر پیشین مالیه عربستان و مدیر شرکت اتصالات با پرداخت غرامت آزاد شدند

© REUTERS / Faisal Al Nasserوزیر پیشین مالیه عربستان و مدیر شرکت اتصالات با پرداخت غرامت آزاد شدند
وزیر پیشین مالیه عربستان و مدیر شرکت اتصالات با پرداخت غرامت آزاد شدند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رسانه‌های عربستانی از آزاد شدن شماری از زندانیان هوتل ریتز کارلتون به شمول یک وزیر اسبق عربستان سعودی و مدیر عامل شرکت عربستانی "اتصالات" خبر داده است.

ه اسپوتنیک به نقل از روزنامه عکاظ، بعد از توافق های مالی با دولت عربستان، شماری از زندانیان هوتل ریتز کارلتون آزاد شده اند. در گزارشی اعلام شده است: یک وزیر و مدیر عامل یکی از شرکت های بزرگ عربستانی جزء افرادی هستند که بعد از توافق با دولت از هوتل ریتز کارلتون خارج شده اند.

محمد بن سلمان ولیعهد عربستان که ریاست کمیته مبارزه با فساد را هم برعهده دارد در ازای پرداخت غرامت های مالی شاهزاده ها و مسئولان ارشد سعودی را که در هوتل ریتز کارلتون تحت بازداشت قرار داده بود، آزاد کرده است. مشخص نیست افرادی که آزاد شده اند دقیقا چه مبالغی را پرداخت کرده اند اما این غرامت ها به چند صد میلیون میلیون دالر می رسد.

این در حالیست که تصاویر ابراهیم العساف، وزیر پیشین مالیه عربستان سعودی و سعود الدویش، مدیرعامل شرکت مخابراتی اتصالات که جزء افراد آزاد شده هستند در فضای مجازی منتشر شده و پیام‌های تبریک هم در پیوند به آزادی آنها منتشر شده اند.

در ویدئویی که از سعود الدویش در فضای مجازی منتشر شده، مدی رعامل شرکت اتصالات می گوید که با او در هوتل ریتز کارلتون برخورد خوبی شده و شب و روز با "مفطح" (نوعی غذای اشرافی عربی) از آنها پذیرایی شده است.

پیش گزارش شده بود که مقامات عربستان سعودی شماری از تجار و چهره های صاحب نفوذ عربستانی را اخیراً در قالب طرح مبارزه با فساد اقتصادی در این کشور بازداشت کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала