رئیس مجلس ایران: امریکا به دنبال چپاول کشورهای اسلامی است

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر رئیس مجلس ایران: امریکا به دنبال چپاول کشورهای اسلامی است
رئیس مجلس ایران: امریکا به دنبال چپاول کشورهای اسلامی است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس مجلس ایران در دیدار با رئیس مجلس سنای پاکستان گفت: امریکایی ها به دنبال چپاول کشورهای اسلامی هستند به همین دلیل طراحی‌های جدید دارند که برخی کشورها هم در این میان فریب خورده اند.

دیدار کوتاه پوتین و لاریجانی - اسپوتنیک افغانستان
دیدار کوتاه پوتین و لاریجانی
به گزارش اسپوتنیک به نقل از مهر، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در جریان سفر 3 روزه خود به اسلام آباد پاکستان روز یکشنبه با «رضا ربانی» رئیس مجلس سنای پاکستان دیدار و گفت و گو کرد.

لاریجانی در این دیدار با بیان اینکه همگی باید از ترامپ تشکر کنیم؛ چرا که صحنه را بسیار شفاف‌تر کرده و تکلیف‌ها را روشن ساخته، گفت: امریکایی‌ها از گذشته همان چیزی بودند که الان نشان می دهند اما همواره با الفاظ به دنبال مطرح کردن موضوعات به گونه‌ای دیگر بودند.

رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در ادامه با بیان اینکه امریکایی ها در افغانستان و عراق و سایر کشورها ناموفق بودند اما در حال حاضر به دنبال این هستند که مشکل را به گردن دیگران بیندازند، اظهار کرد: آن ها این شیوه را ادامه می دهند و به دنبال چپاول کشورهای اسلامی هستند به همین دلیل طراحی‌های جدید دارند که برخی کشورها هم در این میان فریب خورده اند و باید آن ها را توجیه کرد.

یادآوری می کنیم، که امریکا در این اواخر چندین بار به پاکستان هشدار داده که دست از پشتیبانی تروریست ها بکشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала