نارضایتی نظامیان بریتانیایی در افغانستان از تحفه‌های کریسمس

© REUTERS / Lucas Jacksonنارضایتی نظامیان بریتانیایی در افغانستان از تحفه‌های کریسمس
نارضایتی نظامیان بریتانیایی در افغانستان از تحفه‌های کریسمس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نظامیان بریتانیایی مستقر در افغانستان از اینکه هر کدام مبلغ یک پوند برای تجلیل از کریسمس بدست آورده اند، ابراز نارضایتی نمودند.

 به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه بریتانیایی سندی تایمز (The Sunday Times)، برای ۵۰۰ نظامی بریتانیایی جهت تجلیل از جشن کریسمس حدود ۵۰۰ پوند اختصاص داده شده است، در حالیکه نظامیان امریکایی جشن بزرگی برگزار نمودند. علاوه بر این، واشنگتن به نظامیان امریکایی در افغانستان هشت درخت کریسمس، تعداد زیاد فیل‌مرغ، وسایل تزئینی، تحایف و نمایش سینمایی فلم "جنگ ستارگان"، فرستاده است.

یکتن از افسران بریتانیایی در کابل گفت: «تفاوت میان برخورد امریکایی و بریتانیایی خیلی بزرگ است. اردوی ما مثل اردوی امریکا پول ندارد، اما دیده می‌شود که حتی دنمارکی‌ها و مغول‌ها بالای نظامیان‌شان بیشتر پول مصرف می‌کنند.»

یک نظامی دیگر بریتانیایی گفته است که به پولی که لندن فرستاده است، حتی قهوه نمی‌توان خرید. وی افزود: «امریکایی‌ها حتی برای تغذیه پشک‌های پایگاه‌های شان پول بیشتر میفرستند.»

بریتانیا در ماه می سال جاری برای افزایش نیروهای این کشور در چارچوب عملیات "حمایت قاطع" ناتو در افغانستان، اعلام آمادگی نمود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала