دو پیشگویی مهم نابینای بلغاریایی برای سال 2018!

© AP PhotoПортрет ясновидящей Ванги
Портрет ясновидящей Ванги - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک زن نابینای بلغاری که حملات یازده سپتامبر و خروج انگلیس از اتحادیه اروپا را پیش‌گویی کرده بود، پیش از مرگش برای سال 2018 نیز دو پیش‌گویی مهم انجام داده است.

ه گزارش اسپوتنیک،به نقل از دیلی‌میل، زن نابینای بلغاریایی" که گفته می‌شود حملات یازده سپتامبر و خروج انگلیس از اتحادیه اروپا را به درستی پیش‌بینی کرده بود،‌ از قرار معلوم دو پیش‌گویی مهم نیز برای سال 2018 انجام داده است!
ظاهرا این زن بلغاری که «بابا وانگا» نام دارد و در سال 1996 در سن 85 سالگی درگذشت، توانایی‌های فوق‌طبیعی شگفت‌انگیزی داشته است که به او اجازه می‌داده بلایای طبیعی و سایر رویدادهای جهانی بزرگ را پیش‌بینی کند.
برخی مدعی‌اند که بابا وانگا پیش از مرگش آینده جهان را تا قرن 51 میلادی که به اعتقاد او پایان عمر کره زمین بود، پیش‌بینی کرده است.
این پیرزن نابینا که به خاطر پیش‌گویی‌های خارق‌العاده‌اش لقب «نوستراداموس منطقه بالکان» را از آن خود کرده بود، ظاهرا درباره سال 2018 نیز دو پیش‌گویی مهم داشته است.
طبق برخی گزارش‌ها، او پیش از مرگش پیش‌بینی کرده بود که در سال 2018، چین با غلبه بر آمریکا به اولین ابرقدرت جهان تبدیل خواهد شد.
بابا وانگا همچنین پیش‌بینی کرده است که در سال 2018 نوع جدیدی از انرژی در سیاره زهره (ونوس) کشف خواهد شد.
افرادی که به پیش‌گویی‌های این پیرزن نابینا ایمان دارند مدعی‌اند با وجود اینکه او این پیش‌گویی‌ها را بیش از 20 سال پیش انجام داده است، اکنون در آنها رگه‌هایی از حقیقت وجود دارد.
در زمانی که بابا وانگا تبدیل شدن چین به ابرقدرت شماره یک جهان را پیش‌بینی کرد، سهم این کشور از اقتصاد جهان تنها 4.1 بود اما پیش‌بینی‌هایی که اقتصاددانان جهان اخیرا از افزایش رشد اقتصادی این کشور در آینده انجام داده‌اند، در تطابق کامل با پیش‌گویی بابا وانگا است.
اما در مورد پیش‌گویی دوم او باید گفت در حال حاضر طرحی برای انجام کاوش‌های فضایی در سیاره زهره وجود ندارد و این بدان معناست که پیش‌بینی کشف نوع جدیدی از انرژی در این سیاره در سال آینده میلادی چندان واقع‌بینانه نیست.
افرادی که به پیش‌گویی‌های بابا وانگا اعتقاد دارند مدعی‌اند او سالها قبل از حملات یازده سپتامبر 2001 پیش‌گویی کرده بود که دو پرنده آهنین به آمریکا حمله خواهند کرد. او حتی پیش‌بینی کرده بود که پس از این حادثه خون افراد بیگناه زیادی به زمین ریخته خواهد شد.
او همچنین درباره خروج انگلیس از اتحادیه اروپا پیش‌بینی کرده بود که تا پایان سال 2016 (سالی که همه‌پرسی خروج انگلیس از اتحادیه اروپا در آن انجام شد)، اروپا دیگر به این شکلی که اکنون وجود دارد وجود نخواهد داشت.
بابا وانگا حتی ظهور یک "ارتش افراط‌گرا" و حمله آن به اروپا را پیش‌گویی کرده بود که اکنون برخی معتقدند داعش را می‌توان مصداق این پیش‌بینی او در نظر گرفت.
از همه جالبتر اینکه برخی مدعی‌اند این پیرزن نابینای بلغاریایی در زمان حیات خود پیش‌بینی کرده است که شخصی با مشخصات باراک اوباما آخرین رئیس‌جمهور آمریکا خواهد بود و این پیش‌گویی برخی را به این باور رسانده است که دونالد ترامپ ممکن است هرگز ریاست‌جمهوری خود را به پایان نبرد.
بابا وانگا علاوه بر این پیش‌گویی‌ها، پیش از مرگ خود از پایان گرسنگی در جهان تا سال 2028 خبر داده است. او همچنین گفته است که کره زمین تا سال 2341 غیرقابل سکونت خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала