بابانوئل تهدید به مجازات شد

© AP Photo / Hussein Mallaبابانوئل تهدید به مجازات شد
بابانوئل تهدید به مجازات شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اسلام گرایان اندونزیا بابانوئل ها را تهدید به مجازات کردند.

اسپوتنیک به نقل از The Telegraph، پولیس اندونیزیا از مسلمانان دعوت نمود تا بر موسسات که همکاران مسلمان خود را مؤظف به پوشیدن اجزآ لباس کرسمیس نمودند، تجاوز نکنند

حالا فعالین سازمان اجتماعی اندونزیا "جبهه مدافع اسلام" در این هفته هوشدار دادند که آنعده که مالکین موسساتی که کارکنان مسلمان خود را مجبور به پوشیدن لباس جشنی کریسمس کنند را مجازات می کند چون این بر خلاف فتوا است که یک سال پیش توسط شورای اسلامی اندونزیا تصویب شده است و در آن گفته شده که این کار حقوق مسلمانان را نقض می کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تلگراف، فعالان سازمان عمومی دولتی اندونزی "جبهه حفاظت از اسلام" اعلام کرد که موسساتی که صاحبان آن، کارکنان مسلمان را مجبور می کنند نمادهای کریسمس را به کار گیرند را مجازات می کند چون این بر خلاف فتوا است که یک سال پیش توسط شورای اسلامی اندونزیا تصویب شده است و در آن گفته شده که این اقدام حقوق مسلمانان را نقض می کند.

جاکارتا رئیس این سازمان گفت: ما برای جلوگیری از نقض فتوا اعتراضات خود را سازماندهی خواهیم کرد و پولیس به ما در این راه کمک خواهد کرد.

رئیس پولیس ملی در پاسخ از اسلامگرایان خواسته است تا به طور مستقل بدون محاکمه دست به مجازات خود سرانه نزنند و احترام به دیگر ادیان و به حق آنها برای برگزاری جشن تعطیلات شان احترام بگذارند.

مقامات این کشور در طی روزهای سال نو میلادی، 90،000 افسر پولیس را برای جلوگیری از ناآرامی های احتمالی استخدام میکند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала