ولید بن طلال در بیمارستان بستری شد!

© AFP 2023 / Fayez Nureldineولید بن طلال در بیمارستان بستری شد!
ولید بن طلال در بیمارستان بستری شد! - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رسانه های عرب به نقل از برخی منابع آگاه از انتقال ولید بن طلال به بیمارستان و تلاش بن سلمان برای آزاد کردن شاهزادگان به شرط انزوای این افراد خبر داده است.


به گزارش اسپوتنیک، رسانه های عرب از انتقال ولید بن طلال به بیمارستان برای درمان خبر دادند. وی به دلیل ساعات طولانی بازجویی و نخوابیدن بیمار شده است. بر اساس گزارش ، وی بعد از درمان ، دوباره به زندان طلایی در هتل ریتزکارلتون منتقل شده است.
رای الیوم از مشکل محمد بن سلمان برای یافتن راهی برای معضل مربوط به شاهزادگان و وخامت حال برخی از آنها پرده برداشته است.
منابع آگاه اعلام کردند که ولید بن طلال از جمله شاهزادگانی است که از همکاری با بازجویان(محمد بن سلمان) خودداری می کند و خواستار محاکمه علنی و حضور شاهدانی از تاجران بین المللی که قبلا شریک وی بودند یا هنوز هستند، می باشد.
منابع آگاه به این رسانه اعلام کردند که محمد بن سلمان در راضی و قانع کردن ولید بن طلال در آنچه به آن نسبت داده شده، شکست خورده است با این حال ولید بن طلال نرمش هایی هم نشان داده است.
رای الیوم آورده است: محمد بن سلمان نگران مرگ شاهزادگان است و آزادسازی متعب بن عبدالله پس از وخامت حال وی صورت گرفته است. هم اکنون در پشت پرده، اخباری درباره بحث عفو شاهزادگان بازداشت شده از سوی محمد بن سلمان به شرط درخواست بخشش و عفو و تجدید بیعت با پادشاه و ولیعهد و اینکه این شاهزداگان به گوشه ای بروند و در سکوت ادامه زندگی را سپری کنند، مطرح است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала