پرواز جنگنده میگ-29 نیروهای هوایی سوریه در ارتفاع چند متری زمین+ویدیو

© Sputnik / Viktor Tolochko /  مراجعه به بانک تصاویر پرواز جنگنده میگ-29 نیروهای هوایی سوریه در ارتفاع چند متری زمین+ویدیو
پرواز جنگنده میگ-29 نیروهای هوایی سوریه در ارتفاع چند متری زمین+ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پیلوت جنگنده‌ی نیروهای هوایی سوریه با انجام پرواز در ارتفاع چند متری از زمین، از نظامیان اردوی سوریه استقبال نمود.

ویدیوی این پرواز جالب و منحصر به فرد جنگنده میگ-29 مربوط به نیروهای هوایی سوریه بر فراز نظامیان اردوی این جمهوریت عربی در سایت مرکز رسانه‌یی سوری Muraselon، منتشر شده است.

بر اساس ارقام سال 2017، نیروهای هوایی سوریه حدود 30 فروند جنگنده‌ میگ-29 در اختیار دارند.


روسیه در سال 2015 به درخواست دمشق عملیات ضدتروریستی در سوریه را آغاز کرد. در ماه مارچ سال 2016 پوتین به دلیل انجام موفقانه وظایف نیروهای هوایی روسی تصمیم گرفت تا یک بخش بزرگ این نیروها از سوریه خارج شوند. در آغاز ماه دسمبر سال 2017 رئیس جمهور روسیه شکست کامل "دولت اسلامی" در سوریه را اعلام کرد. 

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه به تاریخ 11 دسمبر از پایگاه هوایی حمیمیم در سوریه دیدار به عمل آورد. وی در جریان سخنرانی در میان نظامیان گفت که آنها با شکست‌دادن "قوی‌ترین گروه ترویستان جهان" وظیفه شان را به بهترین وجه انجام دادند. پوتین همچنان فرمان خروج بخش بزرگ نیروهای نظامی روسی از سوریه را صادر کرد. 23 فروند طیاره، دو هلیکوپتر، پولیس نظامی، مرکز ماین‌پاکی و شفاخانه از سوریه اخراج خواهند شد. در سوریه دو پایگاه روسیه (حمیمیم و طرطوس) باقی می‌مانند.  

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала