کوریای شمالی: پیشرفت هسته ای ما ادامه خواهد داشت

© REUTERS / KCNAکوریای شمالی: پیشرفت هسته ای ما ادامه خواهد داشت
کوریای شمالی:  پیشرفت هسته ای ما ادامه خواهد داشت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کوریای شمالی اعلام کرد که به منظور دفاع در برابر تهدید های ایالات متحده آمریکا قصد دارد پیشرفت در زمینه نیروی هسته ای خود را بیش از این افزایش دهد .

به گزارش اسپوتنیک، کوریای شمالی در بیانیه ای که از سوی مرکز تلگراف این کشور منتشر شده است اعلام نمود که حزب و دولت ما موضع اصولی خود را که نشان دهنده مسیر جدید برای کوریای سوسیالیستی است اعلام می دارد.
در این بیانیه آمده است: ، تا زمانی که تهدید هسته ای از سوی ایالات متحده و سربازان آنها وجود دارد، ما نیز توانایی های دفاعی و "نیروی اتمی" خود را که هسته اصلی این تونایی است، جهت وارد کردن حمله پیشگیرانه به دشمن، ادامه خواهیم داد.
در بیانیه به آزمایش موفقیت آمیز بمب هیدروژنی ماه سپتامبر گذشته اشاره شده و آنرا "پیروزی بزرگ" که کوریای شمالی را به عنوان " قدرت هسته ای " به سطح جهان معرفی نمود نامیده است.در بیانیه تأکید شده است که موجودیت " سلاح هسته ای کوریای شمالی" مانعی برای آغاز جنگ اتمی شد.
بیانیه افزوده است که کوریای شمالی بر اساس ایدیالوژی فلسفه سیاسی حاکم بر کشور شمشیر هسته ای را محکم حفظ نموده و از استقلال، عدالت و صلح دفاع می کند. بیانیه خاطر نشان ساخته گفته است: سال گذشته ازجنگ هسته ای که جهان را تهدید می کرد جلوگیری به عمل آمد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала