آمریکا اتهامات در خصوص حمایت از داعش را رد کرد

CC0 / / آمریکا اتهامات در خصوص حمایت از داعش را رد کرد
آمریکا اتهامات در خصوص حمایت از داعش را رد کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت دفاع آمریکا اتهامات مطرح شده علیه این کشور در خصوص حمایت ازتروریست‌های گروه داعش در سوریه را رد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، پنتاگون اتهامات مطرح شده علیه آمریکا در خصوص حمایت از داعش و آموزش دادن به تروریست های فراری داعش در سوریه را «پوچ و بی اساس» خواند و اعلام کرد برای شکست داعش با متحدان خود همکاری خواهد کرد.
پنتاگون با «بی اساس» خواندن اتهامات مطرح شده، اظهارات یک فرمانده ارشد روس در خصوص آموزش تروریست های داعش از سوی آمریکا را نیز رد کرد.
پیشتر، ماریا زاخاروا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفته بود که 27 دسامبر، شبه نظامیان داعش چندین راکت را در فرودگاه بین المللی لاتاکی و پایگاه اصلی نیروی هوایی نظامی روسیه در حمیمیم پرتاب کردند.
فرانتس کلینتسویچ، معاون نخست وزیر کمیته دفاعی امنیت فروسیه، گفت که این حمله بدون مشارکت ایالات متحده امکان پذیر نیست.
یکی از مقامات پنتاگون در این خصوص اعلام کرد: «اتهامات مطرح شده در خصوص حمایت آمریکا از تروریست های داعش پوچ و بی اساس است. ما از عناصر داعش حمایت نمی کنیم. ما با متحدانمان برای کشتن یا به دام انداختن تروریست ها همکاری می کنیم.»
جنرال والری گراسیموف"، رئیس ستاد مشترک ارتش روسیه، هفته پیش اعلام کرد که نظامیان آمریکایی در دو پایگاه نظامی به آموزش تروریست های داعش مشغول اند.
خبرگزاری رسمی سوریه نیز در گزارشی با ارائه شواهد و مدارک اعلام کرد روز چهارشنبه بالگردهای آمریکایی فرماندهان گروه تروریستی داعش را از چند منطقه در استان دیرالزور به سمت استان حسکه جا به جا کردند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала