روسیه: به رژیم تحریم ها علیه کوریای شمالی پابند هستیم

© Sputnik / Alexey Kudenko /  مراجعه به بانک تصاویر روسیه: به رژیم تحریم ها علیه کوریای شمالی پابند هستیم
روسیه: به رژیم تحریم ها علیه کوریای شمالی پابند هستیم - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت خارجه روسیه در مورد گزارش های برخی از رسانه ها مبنی بر اینکه گویا کشتی های روسی با دور زدن رژیم تحریم های شورای امنیت سازمان ملل به کوریای شمالی نفت وارد می کنند، اعلام کرد که روسیه رژیم تحریم ها علیه کوریای شمالی را بطور کل مراعات نموده و به آن احترام می گذارد.

پیش از این رویترز گزارش داد که چند مورد از ورود چنین محموله در ماه اکتبر و نوامبر ثبت شد. اما این گزارشات بی اساس خوانده شده و آژانس نتوانست صحت اظهارات خود را تایید کند.
وزارت خارجه توضیح داد که، "روسیه به طور کامل و به شدت رژیم تحریم ها را رعایت می کند. در بیانیه وزارت امور خارجه گفته شده است که در مورد تامین سوخت (یعنی محصولات نفتی) البته، سهمیه ها وجود دارد، اما ممنوعیت کامل بر اساس قطعنامه (2397) در نظر گرفته نشده است.وزارت امور خارجه افزود که کنترول رژیم تحریم ها توسط کمیته (1718) فراهم می گردد.
در ماه دسامبر، شورای امنیت سازمان ملل تحریم های جدید بین المللی علیه کوریای شمالی، که توسط یالات متحده بر اساس قطعنامه شماره 2379 آماده شده بود، اعمال نمود. در پهلوی ممنوعیت های دیگر ، به تمام کشورهای سازمان ملل متحد پیشنهاد شد که کارگران مهاجر کوریای شمالی را تا پایان سال 2019 از کشور های شان اخراج نمایند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала