آزادی دو شاهزاده دیگر سعودی از زندان در بدل پول

© AP Photo / SPAآزادی دو شاهزاده دیگر سعودی از زندان در بدل پول
آزادی دو شاهزاده دیگر سعودی از زندان در بدل پول - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دو شاهزاده عربستان سعودی که به اتهام فساد مالی در بازداشت به سر می بردند، پس از توافق مالی با مقامات این کشور آزاد شدند.

به گزارش اسپوتنیک، شاهزاده مشعل بن عبدالله و شاهزاده فیصل بن عبدالله، دو شاهزاده سعودی که به اتهام فساد مالی در بازداشت به سر می بردند، پس از توافق مالی با مقامات عربستان سعودی آزاد شدند.
شاهزاده نوف بن عبدالله، دیروز با انتشار عکس های شاهزاده مشعل و شاهزاده فیصل در حساب توئیتری خود از آزادی آنها خبر داد.
با اینکه هیچ بیانیه یا اظهار نظر رسمی در این باره عنوان نشده است، سایت «سباک» عربستان سعودی اعلام کرده است که این دو شاهزاده پس از توافق با مقامات این کشور برای استرداد بخشی از اموال خود آزاد شده اند.
شیخ سعود المعجب، دادستان کل عربستان سعودی، پنجم دسامبر با انتشار بیانیه ای از احضار 320 تن به کمسیون مبارزه با فساد اقصادی خبر داده بود. برخی از این افراد به دادستانی انتقال یافته بودند و تاکنون بازداشت 159 تن از آنها اعلام شده است.
با حکم سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان سعودی در چهارم نوامبر، به منظور مبارزه با فساد مالی و پدیده رشوه‌گیری در این کشور «شورای مبارزه با فساد مالی» تشکیل شد. این شورا به ریاست محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی تشکیل و براساس اعلام مقامات سعودی با پدیده فساد مالی و رشوه‌گیری در این کشور مبارزه خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала