هشدار ارتش پاکستان به ایالات متحده آمریکا

© AFP 2023 / Ishara S.Kodikaraهشدار ارتش پاکستان به ایالات متحده آمریکا
هشدار ارتش پاکستان به ایالات متحده  آمریکا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ارتش پاکستان به آمریکا هشدار داد که از هر گونه اقدام نظامی یک جانبه در خاک این کشور خودداری کند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از روزنامه پاکستان، جنرال «آصف غفور» سخنگوی ارتش پاکستان در گفتگو با رسانه‌ها اعلام کرد: اسلام آباد به صراحت به ایالات متحده آمریکا گفته است که از هر گونه اقدام نظامی یک جانبه در داخل خاک پاکستان خودداری کند و امروز من نیز بار دیگر تاکید می‌کنم که واشنگتن متوجه این مسئله باشد که نباید دست به چنین اقدامی بزند.

این در حالیست که «مایک پنس» معاون رئیس جمهوری آمریکا نیز هفته‌ گذشته در سفرش به افغانستان، هشدار داده بود که پاکستان از گذشته‌های دور با تروریست ها ارتباط دارد و اکنون زمان پناه دادن به گروه‌های تروریستی توسط پاکستان به پایان رسیده است.

هم‌چنان «مایک پمپئو» رئیس سازمان اطلاعات آمریکا (سی آی ای) نیز چندی پیش هشدار داده بود که اگر پاکستان پایگاه های امن تروریست ها را در داخل خاک خود از بین نبرد، واشنگتن برای تخریب این پایگاه‌ها هر چه در توان دارد انجام خواهد داد.

سخنگوی ارتش پاکستان اما تمام اتهامات کابل و واشنگتن را بی اساس خواند و گفت که اکنون نه شبکه حقانی و نه هیچ گروه تروریستی از پایگاه امن در داخل خاک پاکستان برخوردار نیستند.

وی افزود: درعملیات‌های نظامی ارتش پاکستان به ویژه «ضرب عضب» تمام زیرساخت‌های تروریست ها در این کشور نابود شدند و هم اکنون هیچ گونه پایگاه امنی مربوط به گروه های تروریستی در خاک پاکستان وجود ندارد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала