پیام تبریکی سال نو ولادیمیر پوتین برای شهروندان روسیه

© Sputnik / Alexei Druzhinin /  مراجعه به بانک تصاویر پیام تبریکی سال نو ولادیمیر پوتین برای شهروندان روسیه
پیام تبریکی سال نو ولادیمیر پوتین برای شهروندان روسیه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خبرگزاری اسپوتنیک متن پیام تبریکی سال نو رئیس جمهور روسیه، ولادیمیر پوتین را منتشر کرد.

ولادیمیر پوتین: دوستان عزیز!

در آستانه سال ۲۰۱۸ هستیم. البته این جشنی‌ست که هر سال داریم اما در هر صورت ما آنرا جدید، خوب و خوشایند می دانیم، باور داریم که تمام آرزوها و تمام امیدهای‌مان در این لحظات برآورده می شوند.

سال جدید برای ما، قبل از همه جشن خانوادگی‌ست. ما آنرا مانند دوران کودکی مان با هدایا و سورپرایزها، با گرمای ویژه و با انتظاری برای تغییرات مهم جشن می گیریم. و آنها حتماً به زندگی‌مان می آیند اگر هر یک از ما خانواده مان را به خاطر آوریم، مراقبشان باشیم، برای هر لحظه‌ای که با آنها سپری می کنیم ارزش قائل شویم، اگر کودکان‌مان را، آرمان‌ها و رویاهای شانرا  بیشتر درک کنیم، از کسانی که کنارمان هستند و به حضور مان و سخاوت معنوی‌مان احتیاج دارند حمایت و پشتیبانی کنیم. 

توانایی کمک کردن، حساس بودن، خیر و نیکی بخشیدن و زندگی را با صداقت و انسانیت مزین کردن. هر جایی که هستیم: پشت میز همراه با خانواده، در جمعی شاد، در جشن های خیابانی، روحیه  و شعف سال نو وجه مشترک ماست ، فن آوری امروزی باعث می شود که احساسات‌مان را با افراد ارزشمند و گرامی که ممکن است فرسنگ‌ها از ما دور باشند شریک سازیم.

و مثل همیشه، تبریکات ویژه من به تمام کسانی‌ست که مشغول کار اند و وظیفه‌ی حرفه‌ای یا نظامی خود را انجام می دهند، در شفاخانه‌ها هستند یا مشغول هدایت طیاره‌ها و قطارها. ما در این شب زیبای سال نو یکجا هستیم. چنانکه ما در امور مشترک روزانه یکجا هستیم. انسجام، دوستی و عشق‌مان به روسیه نیرو و توان ما را برای رسیدن به دستاوردهای بزرگ و عالی چند برابر می کند. 

© Sputnik / Alexei Druzhinin /  مراجعه به بانک تصاویر پیام تبریکی سال نو ولادیمیر پوتین برای شهروندان روسیه
پیام تبریکی سال نو ولادیمیر پوتین برای شهروندان روسیه - اسپوتنیک افغانستان
پیام تبریکی سال نو ولادیمیر پوتین برای شهروندان روسیه

می خواهم از صمیم قلب به تمامی کسانی که به خودشان و کشورمان، به کار و نتایج آن باور دارند تبریک بگویم. اطمینان و درک متقابل همیشه همراه مان باد. 

دوستان عزیز!

تا آغاز سال ۲۰۱۸ چند ثانیه مانده است. زمان آن رسیده که به همدیگر با کلمات باارزش تبریک بگوییم، اشتباهات و دلخوری ها را ببخشیم، همدیگر را در آغوش بگیریم و به هم ابراز محبت کنیم، مراقبت و توجه را به هم هدیه کنیم. امیدوارم سال نو در زندگی هر فرد ، هر خانواده تغییراتی رو به بهبود اتفاق بیافتد، همه سالم و سلامت باشند تا کودکانی سالم به دنیا بیاید و آن‌ها ما را شاد کنند. 

از صمیم قلب برای شما موفقیت و رفاه و برای کشورمان روسیه، کشور دوست داشتنی و واحد مان صلح و شکوفایی آرزو می کنم!

خوشبخت باشید! سال نو و آغاز سال ۲۰۱۸ مبارک!


نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала