فرمانده پولیس کندهار: حکومت نمی‌تواند مرا برکنار کند

عضو شوید
جنرال عبدالرازق در واکنش به آوازه‌های برکناری وی گفته است که او به خواست مردم کندهار آمده است و تنها به خواست مردم کنار خواهد رفت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از طلوع‌نیوز، جنرال عبدالرزاق، فرمانده پولیس ولایت کندهار، در واکنش به آوازه‌ها در بارۀ برکناری خودش می‌گوید که وی به امضاهای این حکومت مقرر نشده است و این حکومت نمی‌تواند وی را برکنار کند.

جنرال رازق در گفتگو با یکی از رادیوهای محلی کندهار حکومت وحدت ملی را یک حکومت ائتلافی می‌داند نه انتخابی و هشدار می‌دهد که تصمیم‌های اخیر رهبران حکومت وحدت ملی به زیان کشور استند.

فرمانده پولیس کندهار گفت: «نه این حکومت مرا گماشته است و نه این حکومت می‌تواند مرا برکنار کند. من به خواست مردم کندهار آمده ام و به خواست مردم کندهار می‌روم.»

او همچنان گفت که حرکت‌های اخیر حکومت سبب خواهند شد تا مردم از حکومت دوری گزینند.

جنرال رازق: بلخ ولایت کوچک نیست که هر کس آن را مدیریت کند

او افزود: «این حکومت حکومت انتخابی نیست که مکتوب ها را به دست مردم بدهد. این یک حکومت ائتلافی است. کارهای حکومت را که ما می‌بینیم، قابل تحمل نیستند.»

قبل از این جنرال رازق با ابراز مخالفت با برکناری عطامحمد نور از مقام ولایت بلخ، گفته بود که باقی‌ماندن عطامحمد نور در بلخ یک نیاز است، و بلخ ولایت کوچک نیست که هر کسی بتواند آنرا اداره کند.

این گفته‌های فرمانده پولیس کندهار در حالی ابراز میشوند که گزارش های تائید ناشده یی وجود دارد که رئیس جمهور پس معرفی والی تازه بلخ جنرال رازق را نیز از وظیفه برکنار خواهد کرد.    

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала