وزیر ارتباطات ایران درمورد زمان فعال‌شدن شبکه‌های اجتماعی گفت

© East News / Isopixوزیر ارتباطات ایران درمورد زمان فعال‌شدن شبکه‌های اجتماعی گفت
وزیر ارتباطات ایران درمورد زمان فعال‌شدن شبکه‌های اجتماعی گفت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات ایران به خاطر محدودیت در کار شبکه های اجتماعی از شهروندان ایرانی عذرخواهی کرد و بیان داشت، زمانی که همه چیز آرام شود، کار آنها از سرگرفته خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات ایران در توییتر خود نوشته است: « من از صدها هزار هموطن خود عذرخواهی می کنم که به خاطر اوضاع اخیر آسیب دیده اند. وقتی همه چیز آرام شود ما مذاکراتی را با شورای امنیت در خصوص از بین بردن محدودیت ها خواهیم داشت.»

پیش از این، اطلاعاتی مبنی بر اینکه مقامات به خاطر اعتراضات برخی از سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی، منجمله تلگرام و انستاگرام را فلتر کرده اند، نشر شده بود. جهرمی بیان داشت که شبکه های اجتماعی به طور موقت مسدود شده و شایعات مربوط به بسته‌شدن دائم آنها حقیقت ندارد.

Telegram و Instagram در ایران مسدود شد - اسپوتنیک افغانستان
Telegram و Instagram در ایران مسدود شد

از تاریخ ۲۸ دسمبر، در شهرهای بزرگ ایران به‌شمول تهران، مشهد، اصفهان و رشت، اعتراضات گسترده ای صورت گرفته است. حسن روحانی، رئیس جمهور ایران در واکنش به این ناآرامی ها اعلام نمود که این اعتراضات، ناشی از مشکلات داخلی در کشور و همچنین دخالت و تحریکات برخی دیگر کشورها می باشد. براساس گزارش های منتشر شده توسط رسانه های داخلی ایران، تا کنون حداقل ۲۱ نفر در این اعتراضات جان‌های شان را از دست داده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала