وقوع انفجار در مربوطات حوزه نهم شهر کابل

© Sputnik / j.a.kوقوع انفجار در مربوطات حوزه نهم شهر کابل
وقوع انفجار در مربوطات حوزه نهم شهر کابل - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
براساس اطلاعات ابتدایی، در نزدیکی کلینیک صحی شینوزاده در مربوطات حوزه نهم امنیتی شهر کابل یک انفجار رخ داده است.

به گزارش اسپوتنیک، بصیر مجاهد، یکی از سخنگویان وزارت داخله افغانستان وقوع انفجار در مربوطات حوزه نهم امنیتی شهر کابل را تایید نموده است. به گفته شاهدان عینی، نوعیت این انفجار حمله انتحاری بوده است که در چندین قربانی نیز در پی داشته است.

گفته میشود که یک انتحاری در میان نیروهای ضد آشوب پولیس در سه راه بنایی جایکه شام امروز درگیری بین دکانداران و پولیس صورت گرفته بود خودش را انفجار داده است و گزارش های ابتدایی میرسانند که به تعداد  ۱۷ تن از نیروهای پولیس شهید و ‌زخمی شده اند.

وزارت صحت عامه از انتقال پانزده زخمی این حادثه به شفاخانه‌ها خبر داده است.

مقامات وزارت امور داخله افغانستان گفته اند که یک انفجار ناشی از حمله انتحاری در نزدیکی پوسته پولیس در منطقه بنایی حوزه نهم امنیتی شهر کابل رخ داده است.

براساس آخرین آمار، وزارت صحت عامه جان‌باختن ۱۱ تن و زخمی‌شدن ۲۵ دیگر را تایید نموده است.

 یک مهاجم انتحاری در میان نیروهای ضد آشوب پولیس در سه راه بنایی، جاییکه شام امروز درگیری بین دکانداران و پولیس صورت کرفته بود خودش را انفجار داده است و گزارش های ابتدایی میرساند که به تعداد  ۱۷ تن از نیروهای پولیس شهید و ‌زخمی شده اند. صفحه فیسبوک اسپوتنیک افغانستان ویدیوی جریان درگیری از محل حادثه قبل از انفجار را منتشر نموده است.


.در این درگیری بین پولیس و دکانداران در منطقه بنایی همچنان ۴ تن به شمول دو ‌زن از افراد ملکی زخمی گردیده بود و ۴ تن از افراد پولیس نیز زخم برداشته اند
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала