رئیس حزب عوامی تحریک پاکستان: تنها پاکستان توانایی تامین امنیت افغانستان را دارد

CC0 / / رئیس حزب عوامی تحریک پاکستان: تنها پاکستان توانایی تامین امنیت افغانستان را دارد
رئیس حزب عوامی تحریک پاکستان: تنها پاکستان توانایی تامین امنیت افغانستان را دارد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس حزب عوامی تحریک پاکستان با انتقاد از سخنان ترامپ مبنی بر پناه دادن این کشور به تروریستان گفت: امریکا باید فکری برای تغییر و اصلاح سیاست های خود کند.

دالر - اسپوتنیک افغانستان
تعویق پرداخت 900 ملیون دالر به پاکستان
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم به استناد از دیلی پیام خیبر، طاهر القادری ضمن رد اظهارات ترامپ در برابر پاکستان، آن را اتهاماتی بی‌اساس و دروغ دانست.

رئیس حزب عوامی تحریک پاکستان تصریح کرد: امریکا به‌جای متهم کردن ما باید فکری برای اصلاح سیاست‌های خود کند.

مدیر مجموعه بین‌المللی منهاج القرآن تاکید کرد:سیاستمداران پاکستان نیز باید به فکر تغییر رویکرد نسبت به امریکا باشند و این تغییر برخورد باید مطابق رفتار امریکا صورت گیرد.

او درباره پیوند امنیت افغانستان به پاکستان چنین گفت: به جز پاکستان هیچ قدرتی در جهان توان تامین امنیت افغانستان را ندارد و ما همانطور که سه‌ دهه از مهاجران افغانستانی میزبانی کردیم اینک نیز می‌توانیم معضل امنیت را در افغانستان حل کنیم.

او سخنان مقام های واشنگتن را که گفته بود پاکستان در مبارزه با تررویسم صادق نیست، چنین پاسخ داد: واشنگتن مجبور است به 73 هزار قربانی پاکستان در جنگ با تروریسم اعتراف کرده و بپذیرد که هیچ کشوری مانند پاکستان در مبارزه با تروریسم جدی نبوده است.

رهبر بزرگ اهل تسنن بریلوی پاکستان، به دولت این کشور نیز تاخت و گفت: در دوران حکومت حزب نواز، ما مدت‌ها وزیر امور خارجه نداشتیم و همین سبب شد تا هرکسی به خود جرات سخن گفتن علیه پاکستان را بدهد.

وی با اشاره به پرونده قتل‌های مادل تاون افزود: به‌زودی فشار بر دولت، نواز شریف و شهباز شریف را افزایش خواهیم داد.

یادآوری می کنیم، طاهر القادری از سال 2014 در پی ساقط کردن حکومت شهباز شریف در ایالت پنجاب است و اخیرا با حکم دادگاه عالی پاکستان مبنی بر رسانه‌ای شدن گزارش حادثه مادل تاون توانسته مستندات خوبی را علیه سر وزیر و وزیر قانون ایالت پنجاب جمع آوری کند.    

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала