حیواناتی که در معرض خطر انقراض قرار دارند + عکس

© East News / Gerard LACZحیواناتی که در معرض خطر انقراض قرار دارند + عکس
حیواناتی که در معرض خطر انقراض قرار دارند + عکس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
عکاس لندنی مجموعه ای از تصاویر حیوانات در معرض انقراض را منتشر کرد.

به گزارش اسپوتنیک، تیم فلاچ عکاس لندنی مجموعه از تصاویر حیوانات و پرندگان را به نشر رساند که در معرض خطر انقراض قرار دارند.

این عکاس دو سال را صرف گرفتن این عکس ها کرده است.

حیوانات و پرندگان مانند سایگا، پلنگ برفی، لکلک نیل، کرگدن، عقاب فیلیپینی، میمون دماغسربالا و شماری زیادی از حیوانات نادری دیگر که تنها نزدیک به چند صد تن آنها باقی مانده است.

​سایگا آنتلوپ نسبتا ناشناخته است و «کانتینا» جایگاه این حیوان می باشد. این حیوان را می توان در استپ های اوراسیا پیدا کرد. متاسفانه این حیوان در کتاب سرخ و به عنوان گونه ای در که در شرایطی بحرانی قرار دارد، ذکر شده است.

​"ایربیس یکی از گونه های گربه های بزرگ است که در آستانه انقراض قرار دارند، در سرزمین کوهستانی که آنها زندگی می کنند روز به روز به خاطر کشاورزی و گرم شدن کره زمین کاهش می یابد. از سال 2008 بدینسو به طور میانگین هر هفته به طور متوسط چهار پلنگ برفی کشته شده است. در طبیعت وحشی تنها از 4 هزار تا 7 هزار باقی مانده است".

​"کیتوگلاف یک پرنده بزرگ مانند لک لک است که به دلیل زیستگاه پراکنده این پرنده شگفت انگیز در کتاب سرخ ذکر شده است".

​"کرگدن به عنوان یک گونه آسیب پذیر در کتاب سرخ ثبت شده است. ریشه کردن تجارت عاج این حیوان کاری جدی را می خواهد. دندان های این حیوان بسیار مشهور و محبوب هستند و تا زمانی که قانون برای منع این کار اعمال نشود، سرنوشت این حیوان در خطر خواهد بود".

​"عقاب فیلیپینی دارای بزرگترین بال می باشد که اندازه آن به دو متر می رسد. این پرنده تنها در جزایر فیلیپین زندگی می کند و به عنوان نماد ملی به شمار می رود".

​"مردم محلی رینوپیتاک یوننان را به عنوان اجداد خود توصیف می کنند و آن را" مرد وحشی از کوه ها "می نامنند. رینوپیتسین های یوننان در ارتفاع بالاتر از سایر پرندگان در جنگل های بامبو مرطوب کوه های هندوان در جنوب غربی چین زندگی می کنند. وضعیت این حیوان در کتاب سرخ: زیر تهدید انقراض ثبت شده است".

​تمام عکس های فلاچ را کتابی (در معرض خطر) جمع آوری کرده است. و در دو سال آینده او بالای یک کتاب عکس جدید که به پرندگان اختصاص داده شده کار خواهد کرد. به گفته وی، او همه را از «مرغ تا عقاب» عکاسی خواهد کرد. او در صفحه تویتر خود نخستین عکس را در چارچوب این پروژه منتشر کرده است. این یک عکس از جغد ریشدار است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала