درشب قدرت نمایی بارسلونا در لالیگا رئال مادرید در برابر سلتاویگو مساوی کرد

© AP Photo / Francisco Secoدرشب قدرت نمایی بارسلونا در لالیگا رئال مادرید در برابر سلتاویگو مساوی کرد
درشب قدرت نمایی بارسلونا در لالیگا رئال مادرید در برابر سلتاویگو مساوی کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شاگردان «ارنستو والورده» در تیم بارسلونا با پیروزی سه بر صفر مقابل لوانته به قدرت نمایی خود در لالیگا تداوم بخشیدند.

به گزارش اسپوتنیک، یکشنبه شب در ادامه هفته هجدهم لیگ باشگاه های اسپانیا، بارسلونا که روی نوار پیروزی گام برمی دارد در ورزشگاه نیوکمپ میزبان لوانته بود و مطابق انتظار به راحتی صاحب پیروزی شد.
لیونل مسی، لوییس سوارز و پائولینیو در این دیدار برای کاتالان ها موفق به گلزنی شدند تا بارسلونا پانزدهمین پیروزی فصل را جشن گرفته و با 48 امتیاز، جایگاه خود را در صدر جدول رده بندی مستحکم کند.
هم اکنون اتلتیکومادرید با 39 امتیاز در رتبه دوم قرار دارد و نزدیک ترین تعقیب کننده بارسلونا است.

بارسلونا 3-0 رئال مادرید/ مسی برنده دوئل آخر سال در برابر رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
بارسلونا 3-0 رئال مادرید/ مسی برنده دوئل آخر سال در برابر رونالدو

آغاز نا امید کننده رئال در برابر سلتاویگو در سال 2018
در همین حال رئال مادرید امشب در حالی که سرجیو راموس، دنلی کارواخال و کریم بنزما را در اختیار نداشت به مصاف سلتاویگو رفت و در نخستین دیدارش در رقابت های لالیگا در سال جدید، در خانه سلتاویگو با تساوی 2-2 متوقف شد.

شاگردان زین الدین زیدان تا آخرین دقایق دیدار امشب از حریف پیش بودند اما در نهایت گل تساوی را دریافت کردند و دو امتیاز حساس را از دست دادند تا فاصله شان با بارسا به 16 امتیاز افزایش پیدا کند.  

رئالی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه 3 اولین موقعیت شان را روی دروازه سلتا ایجاد کردند. روی حرکت خوب ایسکو و ارسال او به دهانه دروازه بود که گرت بیل در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما ستاره ولزی نتوانست از این موقعیت استفاده کند.

برتری رئالی ها در مالکیت توپ ادامه پیدا کرد اما این بازیکنان سلتا بودند که می توانستند در دقیقه 8 روی یک ضدحمله به گل اول بازی برسند ولی حضور به موقع ناچو، مانع از گلزنی یاگو آسپاس شد.

چند دقیقه بعد سلتا بار دیگر صاحب یک موقعیت بسیار خوب شد و روی ارسال هوگو مایو، آسپاس می توانست قفل دروازه رئال را باز کند اما ضربه والی تماشایی او به تیر دروازه کیلور ناواس برخورد کرد.

بار دیگر روی یک ضدحمله بود که دنیل واس صاحب موقعیت شد اما او هم نتوانست ناواس را مغلوب کند.

اما سرانجام حملات سلتا به نتیجه رسید و این تیم در دقیقه 33 به گل رسید. باز هم روی یک ضدحمله بود که آسپاس با یک پاس خوب، دنیل واس را در موقعیت گلزنی قرار داد و او هم با یک ضربه دقیق، کار را تمام کرد. 

اما این برتر چندان پایدار نبود و تنها سه دقیقه بعد، رئال به گل تساوی رسید. رئالی ها بعد از خنثی کردن یک حمله خطرناک میزبان، روی ضدحمله صاحب موقعیت شدند و روی پاس خوب کروس، گرت بیل با یک ضربه محکم، حساب کار را 1-1 کرد.

تنها دو دقیقه بعد از این گل، گرت بیل موفق شد گل دوم خودش را به ثمر برساند و حساب کار را 2-1 کرد. این بار ایسکو بود که با یک ارسال عالی، گرت بیل را در موقعیت گلزنی قرار داد و بعد از پشت سر گذاشتن مایو، با یک ضربه بی نقض، دروازه را باز کرد.

بعد از این گل بار دیگر تیم میزبان پیش کشید و در دقایق پایانی نیمه اول ابتکار عمل را در دست داشت اما در نهایت این نیمه با برتری 2-1 رئال به پایان رسید.

در ادامه بازی متعادل تر شد هر دو تیم موقعیت هایی داشتند که نتوانستند از آن استفاده کنند تا اینکه در دقیقه 72، سلتا صاحب یک ضربه پنالتی شد. روی یک ضدحمله بود که بار دیگر آسپاس صاحب موقعیت گلزنی شد اما ناواس او را در محوطه جریمه سرنگون کرد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. خود آسپاس پشت توپ قرار گرفت اما ضربه او که به سمت چپ دروازه زده شده بود تا ناواس با یک واکنش عالی دفع کرد.

بازیکنان میزبان که بهترین فرصت شان را از دست رفته می دیدند، پیش کشیدند و سرانجام در دقیقه 82 به گل تساوی رسیدند. حرکت خوب دنیل واس و ارسال او به محوطه جریمه رئال، با ضربه سر گومز، تبدیل به گل شد.

تنها دو دقیقه بعد رونالدو می توانست بار دیگر رئال را پیش بیندازد اما ضربه ستاره پرتغالی راهی به چهارچوب دروازه سلتا پیدا نکرد. در دقایق پایانی هر دو تیم سخت برای رسیدن به گل برتری تلاش کردند اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала