ترورست ها در سوریه از هواپیماهای بدون سرنشین استفاده می کنند

© AP Photo / Ariel SchalitFILE - In this March 7, 2007, file photo, the Israeli army Heron TP drone, also known locally as the Eitan, flies during a display at the Palmahim Air Force Base in Palmahim, Israel
FILE - In this March 7, 2007, file photo, the Israeli army Heron TP drone, also known locally as the Eitan, flies during a display at the Palmahim Air Force Base in Palmahim, Israel - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کارشناس نظامی روس: تروریست ها در سوریه از هواپیماهای بدون سرنشین استفاده می کنند.

به گزارش اسپوتنیک، الکسی پادبیریوزکین، مدیر مرکز مطالعات نظامی و سیاسی انستیتوت دولتی روابط بین‌المللی مسکو، در مورد جلوگیری از حمله ترورستان با استفاده از هواپیمای بدون سرنشین بر وسایل نظامی روسیه در پایگاه های حمیمیم و طرطوس، سوریه اظهار نظر کرد.
الکسی پادبیریوزکین به شبکه "آر تی" گفت؛ من با پیشگویی تحلیلگران موافقم که می گویند، تا سال 2020 در جنگ ها، در هوا، خشکه و دریا از هواپیما های بدون سرنشین استفاده خواهد شد. از این هواپیما ها در حال حاظر به طور گسترده استفاده می شود. پرسشی که مطرح می شود این است که، همه ای این وسایل را کی ها در اختیار ترورستان قرار می دهد؟ واضح است که هواپیمای بدون سرنشین در فارم های حیوانات ساخته نمی شوند.
متاسفانه، این همه نشان می دهد که ایالات متحده، به ارسال سلاح و تجهیزات مختلف به ائتلاف ضد بشار اسد، برای برهم زدن ثبات و امنیت در سوریه، ادامه می دهد.
او گفت که امروزه تروریسم بین المللی، از لحاظ تکنولوژیکی و حرفه ای بودن توسط دنیای خارج آموزش می بینند.
در همین حال، تجهیزات دفاعی نظامی روسیه به تروریستان اجازه نمی دهد تا در حملات خود از هواپیماهای بدون سرنشین استفاده کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала