زیبارویان روس به اندازه مقبول اند که با دیدن آنها میتوان هوش را از دست داد

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر زیبارویان روس به اندازه مقبول اند که با دیدن آنها میتوان هوش را از دست داد
زیبارویان روس به اندازه مقبول اند که با دیدن آنها میتوان هوش را از دست داد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
امریکایان میگویند:« جنت – این معاش امریکایی، همسر روسی، خانه انگلیسی و غذای چینایی است». روسان با شوخی میگویند، که زیبارویان – این «محصول خاص آنها است».

مولف در مطلب منتشره در نشریه «China.com» می نویسد، وقتیکه به روسیه می آیی، میدانی که این را بیهوده نمی گویند — مهرویان سفید پوست، ولی بسیار زیبا — این زیباترین زنان اند که میتوان در خاک پهناور روسیه که از غرب به شرق گسترش یافته، مشاهده کنید.
دختران در اینجا، مانند نام های آنها: نتاشا، کاتیوشا، لینا، بدون هرگونه آرایش مقبول اند. مردم که به روسیه می آیند، همیشه با آه کشیدن می گویند:« وقتیکه در خیابان راه می روی، هربار چنان حیرت زده میشوی که تصور آن اصلاً ناممکن است…».
روسیه در دو قاره گسترش یافته و اگرچه خاک آن بسیار وسیع است، ولی مردم خیلی زیاد نیستند. باوجود این در روسیه بیش از 190 ملیت زندگی میکند. هنگام سیر و سیاحت در روسیه (این خاصتاً به مسکو مربوط میگردد) در همه جا میتوان روسان را با چهره ظاهری اروپایی و همچنان آسیایی دید — شما تعداد بس بزرگ ملیت ها را دیده میتوانید.
در روسیه نه تنها از مناظر زیبا و فرهنگ غنی، بلکه از دیدن مهرویان — معرفی کننده چهره کشور، میتوان لذت برد.
اقلیم روسیه بطور کل معتدل است، در اینجا خزان و زمستان سرد و طولانی اند، ولی بهار و تابستان — کوتاه و نسبتاً سرد می باشد. از همینرو اگر شما آرزوی دیدن تعداد بیشتر زیبارویان روسی را دارید، بهتر است به روسیه در تابستان بیائید.
این مهم نیست که شما در شهرهای بزرگ مانند مسکو و سانکت-پتیربورگ یا در شهر کوچک مانند ولادیمیر و سوزدل اقامت داشته باشید، در همه جا شما دختران بسیار زیبا دیده میتوانید.

© Sputnik / Evgeny Biyatovزیبارویان روس به اندازه مقبول اند که با دیدن آنها میتوان هوش را از دست داد
زیبارویان روس به اندازه مقبول اند که با دیدن آنها میتوان هوش را از دست داد - اسپوتنیک افغانستان
زیبارویان روس به اندازه مقبول اند که با دیدن آنها میتوان هوش را از دست داد

آنها به قلوب و چشمان خوشی می بخشند، شما ناگهان در خیابان ها با آنها روبرو میشوید و باعث بهبود روحیه شما میگردند. زیبایی را هرکس خوش دارد. با ملاقات نمودن دختر زیبا در خیابان، ناممکن است که به او نگاه نکنید.
دختران جوان روس چهره زیبا و اندام خوب دارند. آنها قد بلند و مانند سوپر مادل در روی ستیج، برازنده اند، موهای خرمایی یا طلایی آنها اغواکننده اند و در چشمان آبی رنگ آنها که مانند چشمه می درخشند، آدم غرق میشود.
مردم از جذابیت و ظرافت آنها به وجد می آیند.
در تابستان در خیابان های شهرهای روسیه آنها مانند تعداد کثیر گل های درخت ناک می شگوفند. لباس مود روز و نازک این دختران کوچه ها را از فضای شهوت انگیز پر میکند. چنان به نظر میرسد که زیبایی — این خصوصیت ذاتی دختران روس می باشد.
دختران روسی پاه ها و قد بلند دارند و مانند سرو آراسته اند. آنها لباس زیبا می پوشند، موهای مقبول و چهره زیبا دارند و بسیار مغرور می باشند.
نسل جوان دختران روس بسیار زیبا، جذاب، ظریف و با فرهنگ اند.
اوگو چاویس رئیس جمهور وینزویلا، هنگام بازدید از روسیه در سال 2006 با صدای بلند تفکر تمام مردان جهان را چنین اظهار داشت:« من قبلاً فکر میکردم که دختران وینزویلا بسیار مقبول اند، ولی، با دیدن زنان روس، من فهمیدم که چقدر چیزهای زیادی را از دست داده ام».
چرا خداوند چنین لطف را به روسان اعطا نموده — از آنها نسل به نسل زیبارویان تولد میشوند؟ ممکن، این را میتوان از نقطه نظر نژادشناسی توضیح کرد. چنین شاخص، مانند سطح جذابیت برای روسیه قابل قبول نمی باشد. تقریباً نیم از تمام زنان در خیابان را بدون تردید میتوان زیبارو خواند، شما اصلاً مجال دیدن همه را نخواهید داشت و پیوسته روی خود را گاه به سوی یکی و گاه به سوی دیگری برخواهید گشتاند — در همه جا دختران جذاب، ظریف، زنده دل با چنان جلد لطیف سفید و پاه های بلند، مانند گدی باربی به چشم میخورند.
روسیه دولت کثیرالمله است، در خاک پهناور آن که از سواحل بحیره بالتیک تا اقیانوس آرام گسترش یافته، 190 ملیت زندگی میکند. در بین همه این ملیت ها مهرویان، چه سلاوی نژاد، چه دختران قفقازی، سایبیریایی و آسیایی، وجود دارند. خلط شدن خون و ژئین ها، اختلاط همه ملیت ها — کلید راز زیبایی دختران روس می باشد.
ولی نظر به بلندرفتن سن دختران روس با تغییرات حیرت انگیز مواجه میشوند. با دیدن این زنان تا هنوز زیبا، مردم اکثراً راجع به زدوگذربودن زمان می اندیشند. ولی این همه می گذرد و فقط باید تبسم در چهره های آنها را در خیابن ها دید. گام های مطمئین آنها باعث خوشبینی میشود.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала