تصویر هواپیمای بدون سرنشین مهاجم بالای پایگاه نظامی روسیه+ عکس

CC BY 4.0 / Ministry of Defence of Russian Federation / وزارت دفاع روسیه عکس دیگری از هواپیمای بدون سرنشین حمله اخیر تروریست ها را منتشر کرد
وزارت دفاع روسیه عکس دیگری از هواپیمای بدون سرنشین حمله اخیر تروریست ها را منتشر کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه عکس دیگری از حمله هوا پیمای بدون سرنشین را که توسط تروریست ها از منطقه کاهش تنش ها در ادلب بالای پایگاه نظامی روسیه در حمیمیم و طرطوس صورت گرفته بود منتشر کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، در این عکس سه هواپیمای بدون سر نشین تولید غیر صنعتی ساخته شده از تخته ها و چراغ ها دیده می شود که با  استفاده ازسیم ها وچسب ها  و پلاستیک ها محکم شده است.
پیشتر وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که: بی پیلوت های که این دو پایگاه را هدف قرار دادند از یک منطقه مسکونی واقع در جنوب غرب منطقه کاهش تنش در ادلب که تحت کنترل گروه‌های مسلح موسوم به معارضان میانه رو است، به پرواز در آمده‌اند.  

وزارت دفاع روسیه روز دوشنبه گذشته اعلام کرد که در شب 6 جنوری تلاش گروه‌های تروریستی برای حمله به پایگاه هوایی "حمیمیم" و مرکز پشتیبانی-لوژستیکی نیروی بحری روسیه در بندر طرطوس سوریه، با شکست مواجه شد.
مقامات نظامی روس یادآور شده اند که تروریستها برای نخستین بار از هواپیماهای بدون سرنشین استفاده کرده اند که از فاصله بیش از 50 کیلومتری شلیک شده و از تجهیزات مدرن دارای هدایت و مسیریابی ماهواره‌ای برخورداربوده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала