همکاری مسکو با واشنگتن در افغانستان

© Photo / U.S. Armyافغانستان
افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روسیه: واشنگتن برای همکاری با مسکو در افغانستان اعلام آمادگی کرد

نماینده روسیه در سازمان ملل اظهار داشت که مشاور امنیت ملی امریکا طی دیدار با اعضای شورای امنیت سازمان ملل برای همکاری با این کشور در افغانستان ابراز آمادگی کرده است.

واسیلی نبنزیا نماینده دائمی روسیه در سازمان ملل اعلام کرد که جنرال «مک‌ مستر» مشاور امنیت ملی امریکا از همکاری مسکو در حل بحران افغانستان استقبال نموده است.

وی افزود: مشاور امنیت ملی امریکا امروز در دیدار با اعضای شورای امنیت سازمان ملل درباره افغانستان گفت‌وگوهای سازنده‌ای داشته است.

نبنزیا اظهار داشت: همکاری امریکا با روسیه درباره افغانستانف روند لازم و ضروری است.

نماینده دائم روسیه در سازمان ملل گفت: من با قدردانی پوتین از حضور نیروهای امریکایی در افغانستان موافقم و روسیه باید با نیروهای امریکایی در افغانستان همکاری کند.

پیش از این رئیس جمهور روسیه در نشست خبری با مقامات امریکایی گفته بود که در بخش مبارزه با تروریسم می‌توانیم با امریکا تلاش‌های مشترکی را انجام دهیم، زیرا این تلاش‌های مشترک موثر واقع خواهد شد.

روزنامه «ایزوستیا» به نقل از یک منبع در وزارت خارجه آمریکا نیز نوشته بود که واشنگتن تمایلی ندارد تا رویکرد جدیدی را برای همکاری با روسیه به ویژه در افغانستان اتخاذ کند و هیچ نقشی برای مسکو در افغانستان در نظر نگرفته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала