آمریکا رفتار بی‌ثبات کننده و خطرناک ایران را تحمل نمی‌کند

© AP Photo / Mary Altafferآمریکا رفتار بی‌ثبات کننده و خطرناک ایران را تحمل نمی‌کند
آمریکا رفتار بی‌ثبات کننده و خطرناک ایران را تحمل نمی‌کند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیکی هیلی، نماینده دائمی آمریکا در سازمان ملل مدعی شد که، این کشور به مفاد توافق هسته‌ای پایبند است، اما رفتار «بی‌ثبات کننده و خطرناک ایران» را نمی پذیرد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از پایگاه اینترنتی سازمان ملل، نیکی هیلی، نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل متحد، پس از اعلام تصمیم رئیس جمهور این کشور درباره توافق هسته‌ای با ایران، در بیانیه‌ای اعلام کرد واشنگتن «رفتار بی‌ثبات کننده و خطرناک ایران» را تحمل نمی کند.
او در این بیانیه خود با تکرار ادعاهای واشنگتن علیه ایران اعلام کرد: «امروز رئیس جمهور در اقدامی قاطعانه به روشنی اعلام کرد که آمریکا به مفاد توافق هسته‌ای ایران پایبند است، اما رفتار بی‌ثبات کننده و خطرناک ایران را بر نمی‌تابد و انتظار دارد دیگر کشور‌ها نیز به ما بپیوندند. اینجا در سازمان ملل، ما در پی آن هستیم که در همکاری بین‌المللی تازه‌ای، اقدام‌های خود را بر ضد فعالیت راکتی ایران تقویت کنیم، تحریم‌های تسلیحاتی را که ایران نقض می‌کند، اعمال کنیم، به پشتیبانی ایران از تروریسم پایان بدهیم و نقض حقوق بشر را از سوی ایران تا می‌توانیم برجسته سازی نماییم.»
نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل متحد در ادامه افزود: نباید به ایران اجازه دهیم از توافق هسته‌ای برای سرپوش گذاشتن بر نقض همه عرف‌های بین المللی و قطعنامه‌های سازمان ملل استفاده کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала