خوشبینی نور از پیشرفت اندک در مذاکرات

© Photo / ارگخوشبینی نور از پیشرفت اندک در مذاکرات
خوشبینی نور از پیشرفت اندک در مذاکرات - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
عطامحمد نور والی «مستعفی» بلخ می‌گوید که مذاکرات میان حزب جمعیت اسلامی و حکومت وحدت ملی پشرفت‌هایی داشته است.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از طلوع‌نیوز عطامحمد نور روز شنبه در بلخ گفته است که مذاکرات میان هیأت جمعیت و حکومت پیشرفت‌های اندکی داشته است.

آقای نور گفت: «در کنار این که مذاکره جمعیت اسلامی و حکومت جریان دارد و البته تفاهم با متحدین جمعیت نیز دارند، امیدوار هستیم که گفتگوهای پیش رفته و به تفاهم حل شود — اگر به تفاهم حل نشد، برای حرکت های مدنی آماده می شویم.»

آقای نور از هیأت شورای امنیت سازمان ملل متحد خواست تا از مردم کشور در مورد وضعیت جاری کشور نظر بگیرند: «هیأت که از سازمان ملل می آید، باید صدای من، صدای ملتی که با من هم صدا است، صدای همۀ ما است. شما (هیأت سازمان ملل) بیایید با مردم و جریان های سیاسی قدرتمند که از مردم نماینده گی می کنند، پرسان کنید که در این وطن چه می گذرد؟ در این وطن فقر بیداد می کند، در این وطن گسترۀ جنگ آنقدر پهناور شده که برای ملت آرامی باقی نمانده است. به این وطن نفاق حکومت می کند، در این وطن فساد حکومت می کند!»

این در حالی است که منیره یوسفزاده سخنگوی ادارۀ ارگان‌های محلی گفته است: «اصول و مقررات به ما این را می گوید که از زمانی که والی جدید تقرر شان اعلام شده و تا معرفی شان، معاون والی، وارسی کننده و پیش برندۀ کار است».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала