ترافیک کابل: فردا "دوشنبه" نیز جاده‌های کابل مسدود خواهند بود

© Sputnik / Mohammad Karim Bezhan ترافیک کابل: فردا "دوشنبه" جاده‌های کابل مسدود خواهند بود
ترافیک کابل: فردا دوشنبه جاده‌های کابل مسدود خواهند بود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
راه‌بندان ترافیکی یکی از مشکلات عمده پایتخت افغانستان به شمار میرود و هر باری که یک مقام خارجی و یا جلسه مهم برگزار میشود، اطراف ارگ، هوتل سرینا و نقاط دیگر کابل بروی ترافیک بسته میشود.

امروز نیز اعضای شورای امنیت سازمان ملل با سران حکومت جلسه دارند و جاده‌های کابل از ساعت‌های به این سو مسدود بوده اند و باشندگان پایتخت را با مشکلات فراوان مواجه ساخته است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری خاور میانه، ریاست ترافیک کابل گفته است که «به اساس هدایت مقامات محترم صالحه تدابیرامنیتی انسداد و انحرافات ترافیکی که در ساحه گرین زون اعتبار از مکرویان چهارم، چهارراهی عبدالحق، پل محمود خان، سه راهی صدارت، شیرپور، سرک پانزده و هفده وزیر اکبرخان، مرادخانی، چهارراهی پلازا وضع گردید، دیده می شود که یکتعداد از شهریان عزیز و محترم کابل الیوم مورخ ۲۴/۱۰/۱۳۹۶ اطلاع قبلی نداشته در بعضی از نقاط شهر به مشکل مواجه شده اند.

سفر هیأت شورای امنیت سازمان ملل به کابل - اسپوتنیک افغانستان
سفر هیأت شورای امنیت سازمان ملل به کابل

ریاست ترافیک شهر کابل در ادامه با معذرت‌خواهی از پایتخت‌نشینان، خبر داده است که "فردا مورخ ۲۵/۱۰/۱۳۹۶ از تکرار برنامه مطلع بوده از حوصله‌مندی خویش استفاده کرده اداره ترافیک را همکاری و از جاده ها اطراف ساحه مرکزی استفاده نموده رفع مشکل فرمائید."

پیش از این از سفر هیأت شورای امنیت سازمان ملل متحد برای بررسی ختم جنگ به افغانستان خبر داده شده بود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала