فروش اشتباهی ماهی فوگو در جاپان

© Photo / Ronaldo Guillenفروش اشتباهی ماهی فوگو در جاپان
فروش اشتباهی ماهی فوگو در جاپان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مقام های جاپانی با استفاده از بلندگوهایی که در مواقع اضطراری استفاده می شود از خریداران ماهی فوگو خواستند که آن را به فروشگاه برگردانند.

زنده شدن ماهی سرخ شده در بشقاب + ویدئو - اسپوتنیک افغانستان
زنده شدن ماهی سرخ شده در بشقاب + ویدئو
به گزارش اسپوتنیک، مقامات جاپانی با استفاده از بلندگوهایی که در مواقع اضطراری استفاده می شود از خریداران ماهی فوگو خواستند که آن را به فروشگاه برگردانند.

پس از اینکه یکی از خریداران ماهی فوگو به خاطر کیفیت این ماهی به مرکز پشتیبانی از مصرف کنندگان مراجعه کرد، بخش بهداشت جاپان با استفاده از بلندگوهایی که برای زلزله و سایر بلایای طبیعی استفاده می شود از ساکنانی که این محصول را خریداری کرده بودند خواست که آن را به فروشگاه برگردانند.

در یکی از فروشگاههای شهر گاماگوری، 5 بسته ماهی فوگو به همراه جگر به فروش رفت. لازم به ذکر است زهری که در جگر این ماهی وجود دارد از زهر سیانور خطرناک تر و کشنده تر است. بدن این ماهی حاوی زهر تترودوتوکسین است و بخشهای زهری این ماهی علاوه بر جگر شامل: پوست، تخمدان ها و گرد ها است که تمام این بخش ها پیش از فروش این ماهی از آن جدا می شوند.

پس از اخطار مقامات از 5 بسته فروخته شده تنها دو بسته به مغازه برگردانده شد. زهر این ماهی سالانه 10 نفر را در جاپان به دلیل آماده سازی نادرست این ماهی می کشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала