جزئیات خریداری کودکان ترک توسط آمریکایی ها در انجیرلیک

© Sputnik / Said Tzarnaev /  مراجعه به بانک تصاویر جزئیات خریداری کودکان ترک توسط آمریکایی ها در انجیرلیک
جزئیات خریداری کودکان ترک توسط آمریکایی ها در انجیرلیک - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اطلاعات اخیر رسانه های ترکیه نشان داد که نیروهای نظامی آمریکایی در پایگاه هوایی انجیرلیک ترکیه، اطفال را از خانواده های بی بضاعت در ولایت آدانا در بدل مبالغ هنگفت خریداری نموده و آنها را به امریکا می فرستادند.

محمود آقر، یکی از ساکنان محلی که مالک یک فروشگاه کوچک در منطقه Iاینجرلیک است، در مصاحبه ای با اسپوتنیک این اطلاعات را تأیید کرد و گفت که او نیز یک بار از یک سرباز آمریکایی پیشنهادی رابرای فروش دختر و پسر نوزادش دریافت کرد.
در مورد این واقعیت که نظامیان آمریکایی در سالهای 1980 — 1995 کودکان را از خانواده های ترک خریداری می کردند، محمود آقر تأکید کرد: "آنها دختران و پسران هر دو را خریداری می کردند.او گفت آنها حتا یک بار به من نیز پیشنهاد کردند تا دختر و پسرم را به آنها بفروشم. "
آقار گفت: من به آنها گفتم در بدل تمام ثروت دنیا هم این کار را نخواهم کرد.او گفت ، من بار ها شاهد این کار بودم و خانواده های مذکور از فروش کودکان شان بسیار پشیمان هستند. اما اکنون این ندامت هیچ سودی ندارد.
به گفته آقار ، امریکایی ها ممکن کودکان خریداری شده را به مافیای قاچاق "اعضای بدن" فروخته باشند.
آمریکایی ها اغلب پسرک های جذاب یک تا دو سال را انتخاب می کردند. ممکن آنها در آینده علیه ترکیه گماشته شوند.
بسیاری خانواده های که وضع اقتصادی خوبی نداشتند به پایگاه انجیرلیک آزدانه می رفتند و اطفال شان را می فروختند.مریکایی ها بعدا این کودکان را به ایالات متحده انتقال میدادند.
او در خاتمه گفت: پایگاه هوایی امریکا در انجیرلیک از طرف هیچ کس کنترول نمی شد ونظامیان امریکایی هر کاری دلشان می خواست می توانستند آزادانه انجام دهند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала