نرم افزار «متروی مسکو» برای جام جهانی 2018 به 5 زبان ترجمه خواهد کرد

© Sputnik / Eugene Odinokov  /  مراجعه به بانک تصاویر نرم افزار «متروی مسکو» برای جام جهانی 2018 به 5 زبان ترجمه خواهد کرد
نرم افزار «متروی مسکو» برای جام جهانی 2018 به 5 زبان ترجمه خواهد کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نرم افزار موبایل «متروی مسکو» برای جام جهانی به پنج زبان ترجمه و همچنین مسیرهای مکان های ورزشی را نشان می دهد.

رقص کارناوال در مراسم جام جهانی ۲۰۱۸ - اسپوتنیک افغانستان
رقص کارناوال در مراسم جام جهانی ۲۰۱۸
به گزارش اسپوتنیک،  نرم افزار موبایل «متروی مسکو» به جز انگلیسی به زبانهای فرانسوی، اسپانیایی، چینایی، و پرتگالی ترجمه خواهد کرد. گردشگران کشورهای مختلف می توانند به زبان مادری خود درباره مکان های برگزاری جام جهانی 2018 معلومات بدست آورده و به آنجا بروند.

این سرویس نرم افزاری به گردشگران و علاقه مندان فوتبال کمک می کند، تا مسیرهای ورزشگاه «اسپارتاک» و ورزشگاه بزرگ «لوژنیکی» را که در آن مسابقات برگزار می شود، پیدا کنند. توسط این نرم افزار گردشگران می توانند اطلاعات مربوط به ورزشگاه ها، برنامه های مسابقات آینده و نتایج بازی ها را پیدا کنند.

در نرم افزار «متروی مسکو» یک لیست از ایستگاه های که در آن بایسیکل اجاره داده می شود به نمایش گذاشته می شود و در آن همچنان شمار بایسکل های موجود برای اجاره، نرخ ها و مسیرهای بایسیکل سواری را نیز وجود خواهد داشت.

یادآوری می کنیم، که جام جهانی فوتبال از 14 جون تا 15 جولای 2018 در 11 شهر روسیه از جمله مسکو، کالنینگراد، سنت پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورد، سامرا، سارانسک، روستوف نه دانو، سوچی و ایکاترینبرگ برگزار خواهد شد.     

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала