شهوت پرستی، مواد مخدر و دره سلیکانی

© AP Photo / Felipe Danaشهوت پرستی، مواد مخدر و دره سلیکانی
شهوت پرستی، مواد مخدر و دره سلیکانی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک عده مردان بسیار بانفوذ دره سلیکانی بصورت منظم در محافل اختصاصی – گردهمایی های که آنها نه به مثابه جنجال برانگیز یا محرم نه، بلکه به مثابه طرز زندگی برازنده و غیرعنعنوی توصیف میکنند که از مواد مخدر و شهوت رانی مزده دار پر اند، شرکت می ورزند.

ایمیلی چانگ (Emily Chang) در بخش انطباقی کتاب نو خود تحت عنوان «بروتپیا» (Brotopia) (یک نوع بازی بیولوژیکی) بر روابط متقابل خسته کن و زهراگین در داخل این جامعه روشنی می اندازد.
تقریباً یکبار در ماه، شام روز جمعه یا شنبه، تکنوکرات های دره سلیکانی در محافل شب نشینی گردهم می آیند، جای که کمی مواد مخدر و شهوت رانی وجود ندارد. گاه عمارت عظیم در منطقه Pacific Heights سانفرانسیسکو و بعضاً — خانه باشکوه در دامنه کوه اتیرتون یا هیلسبرو، به محل گردهمایی مبدل میگردد. در موارد خاص مهمانان به ویلای کسی در دره ناپا و یا به ملکیت شخصی در ساحل مالیبا و یا به کشتی در ساحل ایبیتسا میروند و آنگاه عیاشی و مستی در طول روزهای رخصتی ادامه می یابد. جای تغییر میکند، ولی اهداف بدون تغییر باقی می مانند.
قصه که به من تقریباً بیش از بیست نفر حکایت نموده که در این مراسم شرکت ورزیده بودند و یا تصور خوب راجع به آنها داشت، راساً از چند نقطه نظر دلچسپ است. بسیاری از شرکت کنندگان آنها به هیج وجه خجالت زده نیستند، چه رسد به کدام احساس شرمساری. برخلاف، انها با غرور میگویند که آنها عنعنات و اساسات کهن را در زندگی شخصی شان طوری تخریب میکنند، مثلیکه این کار را جهان تخنالوژی های آنجام میدهند که آنها رهبری میکنند. طوریکه جولیان اسانژ که دولت ملی را نابود می سازد، نمایندگان این صنایع راجع به این مراسم با لحن رضایتمندانه صحبت میکنند و هیچگونه انتقاد را مدنظر نمی گیرند. عملگرد آنها در این شب نشینی های مقامات ممتاز — تبارز مترقی بودن و علنیت عقل و جرئت است که به آنها امکان این تفکر را میدهد که آنها میتوانند جهان را تغییر دهند. و آنها عقیده دارند که حق آنها در مورد تخریب فقط به جهان تخنالوژی ها منحصر نمی شود، بلکه جامعه را نیز در بر میگیرد. ولی کمتر کسی از آنهایی که پرسیدم به من این مراسم را، قبل از آن که تضمین فاش نکردن شان دریافت نکرده بود، توضیح کرده توانست.
این امر جداست، اگر همه چیز به زندگی شخصی محدود باقی می ماند. ولی آنچه که در این محافل شهوت رانی و هم در مناسبات علنی، میگذرد، با تاسف، در همینجا خاتمه نمی یابد. زندگی لجام گسیخته شهوت رانی که مردان از جهان تخنالوژی ها، از مقامات ممتاز گرفته تا اشخاص عادی، جهت آن تلاش می ورزند، بر آن تائثیر میکند که تشبثات در دره سلیکانی در زندگی روزمره چگونه برخورد میکنند.

محافل شهوت پرستی ستاره گان تخنالوژی های اطلاعاتی

به گفته آنهایی که در این محافل شرکت ورزیده بودند، در جمله مهمانان و میزبانان سرمایه گذاران بانفوذ حلقه اولی، متشبثین و تاپ منجران مشهور شامل می باشند. مهمانان اناث — درجات تخصصی مختلف دارند. اگر شما جذاب، تابع و قاعده تاً جوان هستید، پس میتوانید راجع به شرح حال مختصر خود و یا حساب بانکی تشویش نداشته باشید. بعضاً تناسب تعداد زنان و مردان را دو مقابل یک تشکیل میدهد، از همینرو مردان امکان بیشتر انتخاب را دارا می باشند. یک سرمایه گذار به من معلومات داد:« شما راساً میدانید که این چگونه محفل است. در محافل معمولی تخنالوژیکی زنان اصلاً موجود نمی باشند. ولی در این محافل تعداد آنها اصلاً بسیار زیاد می باشد».
یکی از زنان سرمایه گذار به من معلومات داد:«زنان که در این سیستم شرکت می ورزند، میخواهند زندگی شان را بهبود بخشند. آنها در دره سلیکانی — طبقه پائین اند».
یک مرد مقتدر که در عرصه تخنالوژی های اطلاعاتی کار میکند، چنین اظهار نظر کرد:« من تعداد زیادی مردان رهبری کننده می بینم که با ده ها زن همزمان می خوابند. ولی هیچکس از ده ها زن از خود هیچگونه مخالفت نشان نمی دهند، آیا این جنایت است؟ میتوان گفت که بسیار نفرت انگیز است، اما این قانونی است و سیستم را تحکیم می بخشد که زنان را تضعیف می سازد».
برای وضاحت باید گفت که طیف وسیع محافل شب نشینی های مختلف وجود دارد که به شیماهای غیرعنعنوی شهوت پرستی وقف شده اند. برخی گردهمایی ها که بصورت استثنایی به شهوت پرستی وقف شده، میتوانند بدون مشروبات الکلی و بدون مواد مخدر برگزار شوند (تا امنیت و موثریت را تامین کنند) و برقراری تعادل جنس ها را پیشبینی میکند. محافل دیگر پر از مواد مخدر و زنان می باشند و معمولاً به آغوش کشیدن های گروپی و شهوت رانی ها خاتمه می یابند.
در این محافل از داروهای مخدر مختلف و بسیار قوی استفاده میشود. مردان به اساس دعوت نامه میزبان آمده میتوانند و با خود هرقدر زن که دل شان می خواهند آورده میتوانند.
مشکل اساسی در اینست که برخورد نسبت به زنان به مثابه بازیچه شهوت پرستی و شکارچیان موسسان در روزهای رخصتی نمی تواند بر مناسبات نسبت به آنها به مثابه همکاران، متشبیثان و رفقا در روزهای معمولی تائثیر نکند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала