Agencia de noticias Sputnik - اسپوتنیک افغانستان
چندرسانه ای
چندرسانه ای - گزارش تصویری، کاریکاتور و داده نمای در موضوعات مختلف را در بخش چندرسانه ای خبرگزاری اسپوتنیک مولتی میدیا ببینید

ویدیوی تخریب انبار مهمات کُردها توسط جنگنده‌های ترکیه منتشر شد

© Flickr / Defence Imagesویدیوی تخریب انبار مهمات کُردها توسط جنگنده‌های ترکیه منتشر شد
ویدیوی تخریب انبار مهمات کُردها توسط جنگنده‌های ترکیه منتشر شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بمب‌افکن‌های نیروهای هوایی ترکیه انبارهای سلاح و مهمات نیروهای کُرد واحدات مدافع خلق در شهر عفرین سوریه را هدف حملات هوایی قرار داده اند.

به گزارش اسپوتنیک، آژانس خبری Al-Masdar News امروز (دوشنبه 22 جنوری) ویدیوی لحظه‌ی از بین‌بردن انبارهای سلاح و مهمات نیروهای کُرد YPG در شهر عفرین سوریه توسط نیروهای هوایی ترکیه را منتشر ساخته است.

براساس اطلاعات این آژانس، به تاریخ 20 جنوری پس از آنکه رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه آغاز عملیات علیه نیروهای کُرد تحت نام "شاخه زیتون" را اعلام کرد، بمب‌افکن‌های ترکیه بمباردمان مواضع کُردها در شمال-غرب ولایت حلب سوریه را آغاز کردند.

گفته می‌شود که براساس اعلامیه‌ی اردوغان، هدف بعدی نیروهای ترکی شهر منبج که در شمال ولایت حلب در فاصله 74 کیلومتری قرار دارد، خواهد بود.

اخیراً گزارش شده است که تانک‌های ترکی نیز وارد سوریه شده اند. این تانک‌ها در عملیات نظامی زمینی علیه جنگجویان کُرد در شهر عفرین در حال مبارزه می‌باشند. این در حالیست که جنگجویان کُرد اعلام نموده اند که در طول یک روز پنج عراده واسطه جنگی ترکیه را از بین‌برده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала