حذف شتر ها از مسابقه زیبایی به خاطر بوتاکس لب + ویدئو

© AFP 2023 / Karim Sahibحذف شتر ها از مسابقه زیبایی به خاطر بوتاکس لب + ویدئو
حذف شتر ها از مسابقه زیبایی به خاطر بوتاکس لب + ویدئو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مالکان شتر ها در عربستان سعودی، به لب های حیوان بوتاکس تزریق کردند تا درمسابقه زیبایی برنده شوند.

به گزارش اسپوتنیک،در عربستان سعودی، یک رسوایی واقعی در مسابقه زیبایی رخ داد. البته این مسابقه به دختران زیبا نه، بلکه مربوط به شتر ها بود. طبق گزارشها، رقابت برای پیروزی در این جشنواره به حدی بالا گرفته است که برخی از صاحبان شترها روی حیوانات خود جراحی پلاستیک انجام دادند تا شانس برنده شدن شتر خود را بیشتر کنند!
در این رقابت شترها بر اساس بهترین ظاهر، قد بلند و سرعت بالا انتخاب می‌شوند و صاحبان آنها برنده چندین میلیون دالر پول خواهند شد!  

در مسابقه امسال 12 شتر به دلیل استفاده از بوتاکس از حضور در مسابقه زیبایی شتر‌ها در عربستان محروم شدند. هر ساله مسابقه زیبایی شترها در عربستان برگزار می شود و شرکت کنندگان برای رسیدن به جایزه 57 میلیون دالری دست به تقلب می زنند. بنابراین در حکمی جدید اعلام شد شترهایی که به لب آنها تزریق شده باشد، برخی از نقاط بدن آنها رنگ شده باشد یا در حالت طبیعی آنها تغییراتی ایجاد شده باشد اجازه شرکت در این رقابت را ندارند.
در مراسم اختتامیه این جشنواره در اول فبروری سال جاری میلادی قرار است «سلمان بن عبدالعزیز»، پادشاه عربستان سعودی و محمد بن سلمان، ولیعهد و وزیر دفاع این کشور نیز حضور داشته باشند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала