انفجار و حملهٔ مسلحانه بر یک دفتر خارجی در جلال‌آباد

© AP Photoحمله مسلحانه بر دفتر خارجی در جلال آباد
حمله مسلحانه بر دفتر خارجی در جلال آباد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
چند تن از مهاجمین مسلح در ناحیه سوم شهر جلال آباد با انجام حمله انتحاری وارد دفتر حمایت از اطفال شده اند و همین اکنون درگیری با نگهبانان این دفتر و نیروهای امنیتی جریان دارد.

به گزارش اسپوتنیک، چندین مهاجم مسلح با حمله بر دفتر حمایت از اطفال (Save the Children)، حمله نموده اند. براساس گزارش‌ها، تا هنوز صدای شش انفجار از ساحه شنیده شده است و منابع تا هنوز از زخمی‌شدن یازده تن خبر داده اند.

عطاالله خوگیانی، سخنگوی والی ننگرهار در این مورد گفت: "ساعت ۹:۱۰ دقیقه امروز در مربوطات ناحیه سوم شهر جلال‌آباد در مقابل دروازه دفتر حمایت از اطفال نخستین حمله انتحاری رخ داده است و سپس مهاجمین مسلح دیگر داخل این دفتر شده اند و به تیراندازی آغاز نموده اند، که در نتیجه آن ۱۱ تن زخمی شده اند."

به گفتهٔ آقای خوگیانی، زخمی‌ها جهت تداوی به شفاخانه منتقل شده اند که ۹ تن شان پس از ارائه خدمات اولیه صحی رخصت و ۲ تن دیگر شان بستر شده اند.

قابل یادآوریست که در نزديکى محل انفجار ساختمان هاى رياست امورزنان ، مرکز حمايت از اطفال (Save the children) و دفتر ساحوى افغان بیسيم نیز موقعيت دارد.

به گفتهٔ یک خبرنگار محلی، ۵ تن تروریست داخل دفتر Save the Children شده اند که از آنجمله ۳ تن شان حمله انتحاری انجام داده اند و ۲ تن دیگر شان هنوز هم در داخل می‌باشند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала