یک زن در تخار سه بار فروخته شده است

© CGP Greyیک زن در تخار سه بار فروخته شده است
یک زن در تخار سه بار فروخته شده است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک بانو در ولایت تخار افغانستان از سوی فردی، سه بار فروخته شده است.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از خبرگزاری سلام وطندار، این بانو که فوزیه نام دارد زمانی با این مشکل روبرو شد که پس از بیست سال سال زنده‌گی مشترک «با درد و رنج» از شوهرش جدا شد.

فوزیه می‌گوید که پس از این‌که از شوهرش جدا شد، پدر و مادرش نیز وفات کرده بودند و برادرانش وی را نپذیرفتند و به او پناه ندادند. پس از آن‌که برادرانش به وی سرپناه ندادند، برای گذراندن زنده‌گی‌ا‌ش و دست‌یافتن به سرپناه، روانۀ خانۀ داماد و دخترش به سوی تخار شد.

او پس از 5 ماه زندگی در خانۀ دختر و داماد، از سوی دامادش از خانه بیرون شد و با فردی به نام رحیم الله آشنا شده است که وی در بدل سرپناه پیهم به وی تجاوز کرده است.

او ادعا می‌کند که رحیم‌الله و دو تن دیگر به نام‌های امیرخان و مهران، وی را در مدت دو سال گذشته یک‌بار در بدل ده هزار افغانی و دو بار در بدل یک صد هزار افغانی به فروش رسانیده‌اند.

به گفتۀ فوزیه، رحیم‌الله وی را برای بار سوم به فردی به نام سلطان به فروش رساند. چون همسر نخست سلطان نازا بود و به همین دلیل سلطان حاضر به ازدواج با وی شد، اما پس از حدود یک‌ماه، با دریافت اطلاع از داستان پر فراز و نشیب زنده‌گی‌اش دو هفته قبل او را به فرماندهی پولیس تخار تسلیم کرد.

مسؤولان ریاست امور زنان ولایت تخار، پروندۀ فوزیه را قاچاق انسان می‌دانند.  رزم‌آرا حواش، رییس امور زنان ولایت تخار گفته است که پروندۀ این بانو در نهاد‌های عدلی و قضایی این ولایت تحت بررسی قرار داد.

تاکنون ریاست امنیت ملی ولایت تخار در پیوند به فروش فوزیه مهران و امیرخان را بازداشت کرده است.


 

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала