آزادی شهزاده ثروتنمد سعودی در پی تسویه‌حساب با بن سلمان

© Saudi News Agencyآزادی شهزاده ثروتنمد سعودی در پی تسویه‌حساب با بن سلمان
آزادی شهزاده ثروتنمد سعودی در پی تسویه‌حساب با بن سلمان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک تن از ثروتمند ترین مردان سعودی ولید الابراهیم، مالک شرکت ام.بی.سی با مسؤولان عربستانی در مورد طرح مبارزه با فساد به توافق‌های مالی رسید .

به گزارش اسپوتنیک، با استناد از منابع در رسانه های عرب، مسؤولان عربستانی الابراهیم را با شمار دیگری از شاهزاده های سعودی که از حدود سه ماه پیش در بند بودند، آزاد کردند.
کارمندان شبکه تلویزیونی ام.بی.سی اظهار داشتند، ولید بن ابراهیم الابراهیم که برادر همسر ملک فهد، پادشاه فقید عربستان است، از هتل ریتز کارلتون در ریاض آزاد شده و به نزد خانواده‌اش بازگشته است.
طبق گزارش کارمندان ام.بی.سی، ایمیل تبریکی به مناسبت آزادی ولید الابراهیم به همراه عکسی از او در کنار خانواده‌اش دریافت کرده‌اند.
هنوز مشخص نشده که آیا ولید الابراهیم نیز مانند سایر بازداشت‌ها برای آزادی‌اش از هتل ریتز با مسؤولان عربستانی به توافق رسیده است یا نه.
روزنامه فایننشال تایمز در گزارشی که چند ساعت پیش از آزادی ولید الابراهیم منتشر کرد، نوشت، مذاکره‌کنندگان از مالک شرکت ام.بی.سی خواستند که مالکیت این شبکه را واگذار کند.
کمیته مبارزه با فساد به ریاست محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان در تاریخ چهارم نوامبر 2017 ده‌ها تن از شاهزادگان و مسؤولان این کشور را به اتهام فساد بازداشت کرده و به هتل ریتز کارلتون منتقل کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала