هشدار تند زلمی خلیل زاد به عطا محمد نور

© Wikipedia / Photo by Monika Flueckigerهشدار تند زلمی خلیل زاد به عطا محمد نور
هشدار تند زلمی خلیل زاد به عطا محمد نور - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زلمی خلیل زاد سفیر پیشین امریکا در افغانستان ، به عطا محمد نور هشدار داده گفت:صبر و حوصله حکومت و شریکان خارجی افغانستان در برابر وی زیاد نخواهد بود و جهانیان اجازه دوام تنش ها را نمی دهند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از رسانه های کابل ، وی افزود: صبر و حوصله هم از خود اندازه دارد. کاری نکنند که غلط حساب کنند. سیاسیون درست حساب نکرده اند. بعضی اوقات دو و دو نزد آنان هشت و یا دوازده شده است. بر اساس احساسات و غرور شخصی فیصله می کنیم و نه به اساس حسابی که دو و دو چهار می شود.
وی بیان داشت: فکر نکنم که آقای نور این کار را بکند. او آدم هوشیار است. اشتباه خواهد بود که با نیروهای بین المللی مقابله کند. فکر نکنم که ضرورت شود که نیروهای جهانی فیصله رییس جمهور را به زور بالای نور بقبولانند. باید در چهارچوب قانون حل شود. هر چه زودتر بهتر.
خلیل زاد در واکنش به پشتیبانی جنرال عبدالرازق، فرمانده پولیس قندهار و برخی مقام های دولتی از عطا محمد نور بیان کرد که جهان در این مورد بی طرف نخواهد ماند و نباید سیاسیون محاسبه غلط کنند.
سفیر پیشین آمریکا در افغانستان گفت: غلط حساب نکنند که این مسله به مدت طولانی دوام کرده می تواند. این کار دروازه را به بازی های دیگر باز می کند
وی تاکید کرد: برخی ها از این مشکل همین حالا برای منافع شخصی و حزبی استفاده می کنند.
وی تصریح کرد: مشکلی که در قندهار است، اگر تشویق شوند و ملک الطوایفی بسازند قابل قبول نیست. جهان بی طرف نخواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала