شعار مرگ بر ترامپ در خیابان های واشنگتن طنین انداز شد

© AFP 2023 / Mari Matsuriشعار مرگ بر ترامپ در خیابان های واشنگتن طنین انداز شد
شعار مرگ بر ترامپ در خیابان های واشنگتن طنین انداز شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
صدها شهروند امریکایی با برگزاری تجمع اعتراض آمیز استیضاح ترامپ از سوی کنگره را خواستار شدند.

به دونالد ترامپ پیشنهاد هدایت آرسنال داده شد + عکس - اسپوتنیک افغانستان
به دونالد ترامپ پیشنهاد هدایت آرسنال داده شد + عکس
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، صدها شهروند امریکایی در اعتراض به سیاست‌های نژادپرستانه دونالد ترامپ رئیس‌جمهور امریکا و اقدامات وی در برابر مسلمانان در واشنگتن د سی تجمع اعتراض‌آمیز برگزار کردند.

این تجمع اعتراضی به دعوت شورای روابط اسلامی امریکا(CAIR) و در اعتراض به صدور فرمان اجرایی«ممنوعیت سفر» از سوی دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا برای شهروندان چند کشور مسلمان، صورت گرفت.

معترضان با در دست داشتن پلاکاردهایی ضد ترامپ شعارهای«نه به ممنوعیت علیه مسلمانان» و «دست از برچسب زدن به مسلمانان بردارید», " پناهندگان را میپذیریم ", " ترامپ دروغگو است " و "اسلام هراسی هرگز ", سر دادند.

در ادامه این برنامه، فعالان سیاسی و حقوق بشر در حمایت از مسلمانان، روبروی کاخ سفید نماز جماعت اقامه کردند. پس از نماز، معترضان با راهپیمایی از برابر کاخ سفید و با تجمع در برابر هوتل انترنشنل که متعلق به ترامپ است، شعارهای« شرمت باد،  شرمت باد» سردادند.

معترضان با سردادن شعارهای "بدترین رئیس جمهور تاریخ امریکا"، "مرگ بر ترامپ ", " مقاومت "، استیضاح ترامپ، را از سوی کنگره به اتهام سوء استفاده از قدرت و رفتارها و ادبیات خشونت گرایانه خواستار شدند.

 یک شهروند معترض امریکایی گفت: ترامپ چهره بدی از کشورم را به مردم جهان معرفی کرده است. عملکرد دولت ترامپ در خصوص تبعیض نژادی و سیاستهای خصومت آمیز علیه مهاجران قابل پذیرش نیست. اکثر مهاجران خدمات قابل شایانی به کشور آمریکا کرده اند که متاسفانه این دولت با بی تفاوتی از کنار این مساله می‌گذرد.

یادآوری می کنیم، که دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا پیش از این طی فرمانی ورود شهروندان 6 کشور مسلمان را محدود کرده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала