ستانکزی: اگر مردم افغانستان بخواهند، استعفا می‌دهم

© Sputnik . Zuhal Sarhadستانکزی: اگر مردم افغانستان بخواهند، استعفا می‌دهم
ستانکزی: اگر مردم افغانستان بخواهند، استعفا می‌دهم - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس امنیت ملی کشور در نشست مشترک خبری مسوولین امنیتی کشور در پیوند به حملات اخیر تروریستی در افغانستان گفت که راه حل مشکلات امنیتی استعفای مقامات امنیتی نه، بلکه کار، وحدت و زحمت مردم افغانستان، میباشد.

به گزارش اسپوتنیک، طارق شاه بهرامی، وزیر دفاع ملی، ویس احمد برمک، وزیر امور داخله و معصوم ستانکزی، رئیس امنیت ملی جمهوری اسلامی افغانستان امروز در مقر وزارت دفاع ملی کشور نشست خبری مشترک مسوولین امنیتی کشور در پیوند با حملات اخیر تروریستی در کابل و دیگر ولایات کشور، را برگزار نموده اند.

معصوم ستانکزی، رئیس امنیت ملی کشور در رابطه با خواست‌های خانواده‌های قربانیان مبنی بر پوزش‌خواستن و استعفا دادن مسوولین امنیتی کشور گفت: "پوزش همیشه از مردم خود می‌خواهیم، حالا هم می‌خواهیم، فردا هم می‌خواهیم و پس فردا هم می‌خواهیم… به استعفا مشکل حل نمی‌شود — با کار مشکل حل میشه و با وحدت مردم افغانستان و زحمت همهٔ ما این مشکل حل میشه."

وزیر داخله: شمار شهدای حادثه چهارراهی صدرات به ۱۰۳ تن رسید - اسپوتنیک افغانستان
وزیر داخله: شمار شهدای حادثه چهارراهی صدرات به ۱۰۳ تن رسید

رئیس امنیت ملی خاطر نشان ساخت که اگر صداهایی را که برای استعفا مقامات امنیتی بلند می‌شوند به ترتیب معقول‌تر استفاده شوند، بهتر خواهد بود. وی افزود: "حمایت شما باعث قوت قلب نیروهای امنیتی شما می‌شود."

وی در اخیر افزود: اگر مردم افغانستان بخواهند که من استعفا بدهم، از من همین ساعت استعفا!".

  قبل از این وزیر امور داخله کشور شمار شهدای حمله تروریستی دیروز در چهارراهی صدارت شهر کابل را ۱۰۳ تن و تعداد مجروحین این حادثه را ۲۳۵ نفر اعلام کرد.    

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала