درگیری مسلحانه میان افراد یک وکیل و سناتور ولایت بلخ

© AFP 2023 / Farshad Usyanدرگیری مسلحانه میان افراد یک وکیل و سناتور ولایت بلخ
درگیری مسلحانه میان افراد یک وکیل و سناتور ولایت بلخ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک درگیری مسلحانه میان افراد عباس ابراهیم زاده، نماینده مجلس از ولایت بلخ و غلام عباس اخلاقی، سناتور این ولایت در شهر مزارشریف صورت گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، یک درگیری مسلحانه میان افراد عباس ابراهیم زاده، نماینده مجلس از ولایت بلخ و غلام عباس اخلاقی، سناتور این ولایت در شهر مزارشریف صورت گرفته است. یک منبع محلی گفته است که صدای تیراندازی‌های متعدد شنیده شده است.

به گفتهٔ شاهدان عینی، این درگیری بین عباس ابراهیم زاده و غلام عباس اخلاقی در نزدیکی بلاک‌های رهایشی ابراهیم زاده در  شهر مزارشریف، مرکز ولایت بلخ رخ داده است.

و شمار افراد مسلح غیر مسوول در این محل در حال افزایش می‌باشد. گفته می‌شود که دعوای عباس ابراهیم زاده و عباس علی اخلاقی بر سر زمین است.

منابع در فرماندهی پولیس ولایت بلخ با تائید این درگیری گفته اند که این درگیری در در ناحیه سوم شهر مزارشریف رخ داده است و تا هنوز دو تن از طرفین مجروح گردیده اند.

این در حالیست که پیش از این نیز یک تن از باشندگان ناحیه پنجم شهر مزارشریف مدعی شده بود که غلام‌ عباس اخلاقی، نماینده ولایت بلخ در مجلس سنا، او را با چند نفر از افراد مسلح‌ در داخل حوزه سوم این شهر مورد لت‌و‌کوب شدید قرار داده‌ اند. حسین گفته بود که سناتور اخلاقی دو نمره زمینش را نیز غصب کرده است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала