دوستم: بعد از بازگشت به کشور، انتقام خون هموطنانم را می‌گیرم

© Sputnik / Said Tsarnaev /  مراجعه به بانک تصاویر دوستم: بعد از بازگشت به کشور، انتقام خون هموطنانم را می‌گیرم
دوستم: بعد از بازگشت به کشور، انتقام خون هموطنانم را می‌گیرم - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
معاون اول ریاست جمهوری افغانستان در واکنش به حمله تروریستی خونین دیروز کابل گفته است که بعد از برگشت به وطن انتقام خون هموطنانش را از تروریستان و دشمنان خواهد گرفت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری آوا، جنرال ‌عبدالرشید دوستم، معاون اول ریاست جمهوری، طی پیامی گفته است که او از حملهٔ انتحاری امروز که منجر به شهادت ده‌ها تن از شهروندان کشور شده،‌ سخت متأثر شده‌است.
آقای دوستم افزوده است که از همه مصایبی که به افغان‌ها وارد می‌شود، شدیداً رنج می‌برد و راضی به دیدن چشمان پراشک شهروندان کشور نیست.
در ادامه پیام معاون اول ریاست جمهوری آمده است: همچنانکه به شما وعده تأمین امنیت و برچیدن بساط دهشت و وحشت را داده بودم؛ اینک بار دیگر تکرار می‌کنم که در این راستا آماده خدمت‌گزاری هستم.

واکنش دوستم به حمله هوتل انتركانتيننتال کابل - اسپوتنیک افغانستان
واکنش دوستم به حمله هوتل انتركانتيننتال کابل

در پیام تاکید شده است: "هر زمانیکه فرصت بازگشت به وطن برایم مساعد شود، انتقام خون هموطنم را از دشمنان دهشت‌افگن و زبون خواهم گرفت". 
جنرال دوستم نهادهای امنیتی و کشفی را نیز متهم به غفلت و کم‌کاری کرده و گفته است که این کم‌کاریها باعث شده تا دشمن در عقب دروازه های وزارت داخله نفوذ کند و مردم را آماج حملات تروریستی قرار دهد.
معاون اول ریاست جمهوری، ابراز امیدواری کرده که رهبران کشور به این مسأله توجه کرده و با گماشتن افراد مدبر، مسلکی و تحصیل یافته در نهادهای امنیتی و کشفی، به این مشکل پایان دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала