دیدارمعین وزارت امور خارجه امریکا با سران حکومت

© AP Photo / Alik Kepliczدیدارمعین وزارت امور خارجه امریکا با سران حکومت
دیدارمعین وزارت امور خارجه امریکا با سران حکومت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جان سالیوان، معین وزارت امور خارجۀ ایالات متحده روز سه شنبه با رهبران حکومت وحدت ملی در کابل دیدار کرد و بر تعهد ایالات متحده امریکا برای کمک به افغانستان تأکید کرد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از" طلوع نیوز" سفارت امریکا در کابل با پخش خبرنامه‌یی می‌گوید که در این دیدار سالیوان و رهبران حکومت وحدت ملی در باره تحقق اهداف استراتیژی ایالات متحده برای جنوب آسیا بحث و گفت‌وگو کردند.
سالیوان در دیدار با رهبران حکومت وحدت ملی تأکید کرد که ایالات متحده در این شرایط سخت به پشتیبانی‌اش از افغانستان ادامه خواهد داد.
در این دیدار، رییس جمهور اشرف غنی، رییس اجراییه عبدالله عبدالله و وزیر امور خارجه صلاح الدین ربانی با سالیوان روی مشکلات کنونی در کشور و راه‌های بیرون رفت از این مشکلات نیز بحث کردند.
سالیوان در دیدارش با مقام‌های حکومت همچنان در باره همکاری‌های امنیتی، برگذاری انتخابات پارلمانی و ریاست جمهوری در زمان تعیین شدۀ آن و آوردن اصلاحات رای‌زنی کرده است.
در خبرنامه آمده است که سالیوان همچنان با رهبران جوان جامعه مدنی، رسانه‌ها، تجاران و شخصیت‌های سیاسی دیدار و در باره ساختن یک آینده بهتر در افغانستان تبادل نظر کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала