ایجاد اماکن مهمان‌نوازی در سارانسک برای گردشگران جام جهانی فوتبال

© Sputnik / Julia Chestnova /  مراجعه به بانک تصاویر ایجاد اماکن مهمان‌نوازی در سارانسک برای گردشگران جام جهانی فوتبال
ایجاد اماکن مهمان‌نوازی در سارانسک برای گردشگران جام جهانی فوتبال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مقامات محلی شهر سارانسک روسیه از ایجاد اماکن مخصوص مهمان‌نوازی برای گردشگرانی که در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ به این شهر می‌آیند، خبر داده اند.

به گزارش اسپوتنیک، شاروال شهر سارانسک روسیه با ذکر اینکه در میان شهرهایی که قرار است مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ در آنها برگزار شوندُ سارانسک کوچک‌ترین آنهاست،‌ از آمادگی این شهر برای مراسم برگزاری این مسابقات خبر داد.

وی گفت: "در سرک‌ها و میدان‌های شهر فضای جشن و شادمانی وجود خواهد داشت. برای این کار لازم تا علاوه بر مقامات و مسوولین، باشندگان شهر سارانسک نیز تلاش بخرچ دهند."

ولگاگراد در حال آماده سازی مهمانخانه برای هواداران جام جهانی فوتبال «ماندیالا» است - اسپوتنیک افغانستان
ولگاگراد در حال آماده سازی مهمانخانه برای هواداران جام جهانی فوتبال «ماندیالا» است

در جریان مسابقات جام جهانی فوتبال در شهر سارانسک اماکن مخصوص مهمان‌نوازی برای تماشاچی‌یان این مسابقات آماده خواهند شد. گفته می‌شود در این اماکن غذاهای مختلف محلی داده خواهد شد و کافه‌های کوچک زیر آسمان باز فعالیت خواهند داشت. همچنان برنامه‌های جذاب فولکلور به گردشگران به نمایش گذاشته خواهد شد.

جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ از تاریخ ۱۴ جون الی ۱۵ جولای سال ۲۰۱۸ در ۱۱ شهر روسیه از جمله مسکو، کالینین‌گراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود، سامارا، سارانسک، روستوف نا دونو، سوچی و یکاترینبورگ برگزار خواهد شد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала