مکتب اخلاقی در چین: مرد آسمان و زن زمین است

© REUTERS / Tyrone SiuHotel guides pose for pictures at the Tiananmen Square during the opening session of the National People's Congress (NPC) outside the Great Hall of the People in Beijing, China, March 5, 2017.
Hotel guides pose for pictures at the Tiananmen Square during the opening session of the National People's Congress (NPC) outside the Great Hall of the People in Beijing, China, March 5, 2017. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در چین "مدارس اخلاقی" برای زنان، که چگونه با شوهران شان برخورد کنند، تعداد زیاد را، خشمگین کرده است.

جنگ - اسپوتنیک افغانستان
کلوپ ویدیو
در چین به دلیل دعوا زن و شوهر پرواز طیاره به تاخیرافتاد(ویدیو)
ویدئو که توسط کمره مخفی از این مکتب گرفته شده است، نشان می دهد که استاد به دانش آموزان می گوید: "مرد آسمان است، زن زمین است، زن  همیشه پاینتر از شوهرش باشد". آنها همچنین برای این زن ها می اموزانند که در واکنش به ضرب و شتم  شوهر باید خاموش بود اگر او با الفاظ نادرست با شما صحبت میکند شما باید مطیعانه تحمل کنید و هیچ گاه در موردی طلاق صحبت نکنید.

ژین چینیان گفت که مادرش به یکی از این مکاتب میرفت. به گفته وی درس ها در این مکتب رایگان بود و برای دانش آموزان مسکن و غذا نیز ارائه می شد.

زنان این مکتب می گویند که با اطاعت از شوهر، فرزندان شان بیشتر خوشحال می باشند. به نظر آن ها روابط جنسی قبل از ازدواج غیرقابل قبول است. 

"مکتب اخلاق" در فوشون در سال 2011 توسط یک گروه از زندانی های سابق، تاسیس شد. مقامات محلی پروژه را به عنوان یک سازمان عمومی تأیید کردند. برنامه 20 روزه «فضیلت زن» برای در حدود 40 نفر می باشد. هزینه برای پرداخت در این مکتب لازم نیست و دانش آموزان در پهلوی درس کمک های داوطلبانه برای مکتب نیز انجام می دادند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала