زبان شناسان ولگاگراد برای گردشگران جام جهانی 2018 جزوه 5 زبانه درست می کنند

© Sputnik / Kirill Braga /  مراجعه به بانک تصاویر زبان شناسان ولگاگراد برای گردشگران جام جهانی 2018 جزوه 5 زبانه درست می کنند
زبان شناسان ولگاگراد برای گردشگران جام جهانی 2018 جزوه 5 زبانه درست می کنند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زبان شناسان دانشگاه ایالتی ولگاگراد برای گردشگران جام جهانی فوتبال 2018 روسیه بروشوری به 5 زبان از مکان های گردشگری و جالب ولگاگراد درست می کنند.

به گزارش اسپوتنیک، پروفیسور ویرا میتیاگینا دکتر ادبیات و زبان، آمر دیپارتمنت ترجمه نظری و عملی دانشگاه ولگاگراد گفت:- "این جزوه 5 زبانه برای راهنمای گردشگران در ولگاگراد توزیع خواهد شد: این جزوه ها به زبان های روسی، انگلیسی، جاپانی، عربی و لهستانی تهیه شده است. تمویل کننده این پروژه صندوق ولگا است و ما این جزوه ها را به ورزشکاران و طرفداران تیم ها که به مسابقات فوتبال به ولگاگراد می آیند، توزیع می کنیم".  

ولگاگراد در حال آماده سازی مهمانخانه برای هواداران جام جهانی فوتبال «ماندیالا» است - اسپوتنیک افغانستان
ولگاگراد در حال آماده سازی مهمانخانه برای هواداران جام جهانی فوتبال «ماندیالا» است

او افزود:- "این جزوه حاوی اطلاعات درباره 10 جای دیدنی ولگاگراد خواهد بود، که در حال حاضر من می توانم بگویم که یادبود قهرمان شهر «مامایف کورگان» حتمن در آن خواهد بود".

پیش از این، در اوایل ماه دسمبر سال گذشته زبان شناسان دانشگاه ولگاگراد پورتال انترنتی را به راه انداختند که در آن معلومات درباره مکان های دیدنی، ورزشگاه ها، زمان برگزاری مسابقات و غذاهای محلی این شهر ارائه شده بود.

یادآوری می کنیم، که مسابقات جام جهانی فوتبال از 14 جون آغاز و تا 15 جولای 2018 ادامه خواهد داشت. این مسابقات در 11 شهر روسیه از جمله: مسکو، کالیننگراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورد، سامارا، سارانسک، روستوف-نا-دونو، سوچی و ایکاترینبرگ برگزار خواهد شد.

در ورزشگاه ولگاگراد چهار مسابقه میان کشورهای: تونس — انگلستان (گروه G، جون18)، نیجریه — ایسلند (گروه D، 22 جون)، عربستان سعودی — مصر (گروه A، 25 جون)، جاپان — لهستان (گروه H، 28 جون) برگزار خواهد شد. این ورزشگاه می تواند در یک زمان 45 هزار نفر را جا دهد. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала