نیکی هیلی: روسیه بدون تغییر در سیاستش دوست ما نخواهد بود

© AFP 2023 / Nicholas Kammنیکی هیلی: روسیه بدون تغییر در سیاستش دوست ما نخواهد بود
نیکی هیلی: روسیه بدون تغییر در سیاستش دوست ما نخواهد بود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نماینده امریکا در سازمان ملل اعلام کرد، مسکو تا زمانی که از خط مشی فعلی خود در سیاست بین المللی دست برندارد، دوست واشنگتن نخواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، نیکی هیلی نماینده امریکا در سازمان ملل در نشست مشورتی حزب جمهوری خواه ویرجینای غربی گفت، مسکو تا زمانی که از خط مشی فعلی خود در سیاست بین المللی دست برندارد، دوست واشنگتن نخواهد بود.
نماینده دایم امریکا در سازمان ملل تصریح کرد، که روسیه را در دخالت در انتخابات سال 2016 در امریکا مقصر می داند و این را «حادثه شرم آوری» نامید.

Здание Российского посольства в Вашингтоне - اسپوتنیک افغانستان
پاسخ دیپلومات های روسیه به اتهام های نیکی هیلی

هیلی همچنین مقام های روسیه را به اشغال خاک اکراین، پشتیبانی از دولت سوریه و جلوگیری از بازرسی های دقیق تر از تاسیسات هسته ای ایران متهم کرد.
دیپلمات امریکایی گفت، ایالات متحده امریکا در پاسخ حملات موفقی به خاک سوریه انجام داده، به اکراین اسلحه تحویل داده، تحریم ها را در برابر روسیه گسترش داده و وکلای مدافع روسیه را از امریکا بیرون کرده است.
یادآوری می کنیم، این سخنان را نماینده دایم امریکا در سازمان ملل در حالی می زند، که روسیه بارها اتهامات درباره تلاش جهت تاثیرگذاری بر انتخابات در کشور های گوناگون را رد کرده و از جمله دمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه این اتهامات را «مطلقا بی اساس» نامیده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала